  • 21. Data: 2010-10-27 15:38:08
    Temat: Re: 140 km/h na autostradzie
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-27 15:29, Axel pisze:
    > Tak? A na co? Mi jakos nie ubywa. Za to w korkach bardziej...

    pomyśl dokładnie a dojedziesz, że jednak tak :)

    > Autostrada jest po to, zeby przejechac dlugi odcinek szybko i bezpiecznie, a
    > potem miec czas na to, zeby zwolnic do 50 w obszarze zabudowanym.
    > Po niemieckich autostradach jezdze 190-200 w miejscach bez ograniczen. Na
    > benzyne mnie jeszcze stac.

    w sumie coś w tym jest, ale tutuaj nie chodzi o to czy kogoś stać na
    paliwo czy nie.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2010-10-27 16:25:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w
    40-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

    > nic to nie zmieni bo prędkość samochodów w PL na autostradach nie
    > jest determinowana dopuszczalną prędkością maksymalną określoną w
    > przepisach,

    Niektorych jest.
    Ale watpie zeby te 10 wiecej jakos znaczaco zaszkodzilo.

    Krok w dobra strone - to juz naprawde przeglosowane ?
    Az sie wierzyc nie chce - czyzby sila wyborow ? :-)

    J.

  • 23. Data: 2010-10-27 16:26:23
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-27 16:25, J.F. pisze:

    > Niektorych jest.
    > Ale watpie zeby te 10 wiecej jakos znaczaco zaszkodzilo.
    >
    > Krok w dobra strone - to juz naprawde przeglosowane ?

    W Senacie tak, ale Senat to nie wszystko.

  • 24. Data: 2010-10-27 16:27:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w
    > dla wielu aut, te 150km/h to już wartości graniczne :) ludzie
    > będą katować te swoje auta bo nie wiedzą, że to że tyle pojedzie
    > nie oznacza, że może tyle jechać przez dłuższy czas.

    Chyba jakies amerykanskie.

    Wloskie, francuskie i koreanskie musza byc kiedys przetestowane na
    niemieckie warunki, a tam znajdzie sie paru kierowcow co wcisna
    pedal do oporu i puszcza dopiero jak wskazowka oprze sie o zero ...
    litrow w baku :-)

    J.

  • 25. Data: 2010-10-27 16:30:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Rafał Grzelak <d...@s...com> writes:

    > Tam sie liczy stala predkosc - a te 10 km mniej przejechane po godzinie
    > to nie jest az taka wielka roznica...

    No i swietnie, ale z kolei w internecie zdecydowanie dominuje poglad,
    ze limit powinien byc wyzszy (albo wcale) i wszyscy sie ciesza z tego,
    ze jest perspektywa jego podniesienia o te 10 km...

    MJ

  • 26. Data: 2010-10-27 16:31:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w
    > 2010-10-27 14:35:38 Cavallino
    >
    > Tak. Równie dobrze mogliby podnieść maksymalne
    > prędkości jeszcze o 10 i nadal karać za przekroczenie.
    > Na jedno by wyszło.

    No coz, nie da sie pojechac idealnie rowno.
    Albo faszystowskim szwajcarskim zwyczajem stwierdzamy ze skoro
    dopuszczalna predkosc jest X, to juz rola kierowcy jest nie
    przekroczyc jej ani o kilometr, albo stwierdzamy ze skoro
    dopuszczamy X, to kierowcy moga/powinni w dobrych warunkach z taka
    predkoscia jechac .. a wtedy chwilowe niewielkie przekroczenia
    nalezy im wybaczyc ..

    J.

  • 27. Data: 2010-10-27 16:35:43
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-27 14:22, Mac pisze:

    > Hehe.. dokładnie. 10/10.

    u mnie przy 240 i sie nie chwalę

  • 28. Data: 2010-10-27 16:43:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > moga/powinni w dobrych warunkach z taka predkoscia jechac .. a wtedy
    > chwilowe niewielkie przekroczenia nalezy im wybaczyc ..

    I to chyba słuszne podejście.
    Zazwyczaj licznik zawyża, ale nich komuś trochę zawyży i kłopot gotowy.

  • 29. Data: 2010-10-27 17:10:30
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    J.F. napisal:

    > No coz, nie da sie pojechac idealnie rowno.

    Nie da się, dlatego wystarczy się trzymać
    licznika (przy założeniu fabrycznych kół)
    i będzie problem z głowy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2010-10-27 17:46:09
    Od: AL <a...@s...tam>

    Maciek pisze:

> [...]
    > i "szczesliwi" ludzie oszczedzajacy benzyne w swoich 20 letnich
    > samochodach, ktorzy czasu nie licza ;)

    > Widzisz, a ja mam inny poglad na autostrade. Dla mnie to droga
    > konkretnie budowana pod szybki ruch i tak powinna byc wykorzystywana.
    > Place za nia, chce szybko nia przejechac z punktu A do B nie
    > zapuszczajac korzeni w fotel.
    > Nie chce szybko jechac, chce sobie wyjsc, cos zobaczyc, jede lokalna bez
    > oplat. Sprawa prosta
    >
    > ...a jak dla mnie dla bezpieczenstwa choc to nierealne - moglyby byc
    > rowniez utworzone dla autostrad dolne widelki powiedzmy nie mniej niz

    mowisz jak handlowiec - niech zgadne - jestes nim?
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)