  • 71. Data: 2011-06-07 14:32:38
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "kamil" <s...@s...com> wrote in message
    news:isl0jf$56h$1@inews.gazeta.pl...
    > Typowa szkocka droga:
    >
    > http://maps.google.co.uk/maps?f=q&source=s_q&hl=en&g
    eocode=&q=glen+coe&aq=&sll=57.00672,-4.842224&sspn=0
    .333525,0.745697&ie=UTF8&hq=&hnear=Glen+Coe&ll=56.63
    9994,-4.819221&spn=0.075706,0.372849&z=12&layer=c&cb
    ll=56.639975,-4.819106&panoid=-xKUwoC-ZMH2mdm9Jv3gYQ
    &cbp=11,313.78,,0,-1.67

    Ales przyklad sobie znalazł :-) Tam się camping za campingiem się ciagnie,
    ruch jest bardzo gęsty. Poza tym jest tez ostro pod górkę - to jedyna trasa
    na ktorej podskoczyła mi temperatura silnika ponad ustawową kropeczką.

    Pap of Glencoe zaliczony? :-)

  • 72. Data: 2011-06-07 14:35:37
    Od: Rafał W. <rafałw@interia.pl>

    Użytkownik "kamil" <s...@s...com> napisał w

    * PLONK *

  • 73. Data: 2011-06-07 14:36:12
    Od: Rafał W. <rafałw@interia.pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:isl39n$dt7$2@inews.gazeta.pl...

    > A twoja matka to Kurwa? Bo jesteś taki popierdolony...

    ŁAWA ? BUAAHHAHAHAHAHAH... a ojciec to taboret? :-)

  • 74. Data: 2011-06-07 14:38:37
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 13:32, Hants wrote:
> [...]
    > ciagnie, ruch jest bardzo gęsty. Poza tym jest tez ostro pod górkę - to
    > jedyna trasa na ktorej podskoczyła mi temperatura silnika ponad ustawową

    Kręto i pod górkę zaczyna się dalej, spore odcinki A82 są płaskie. A9
    też aż się prosi, ale tam akurat częsciej policję można spotkac.

    > Pap of Glencoe zaliczony? :-)

    Tego jeszcze nie, ostatnio na łagodniejsze szlaki chodzimy, młoda ma 4
    lata i nie ma jej komu nosić potem. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 75. Data: 2011-06-07 14:39:34
    Od: Rafał W. <rafałw@interia.pl>

    > A ty jak się nazywasz, pierdolony anonimie? To musi być dopiero
    > nazwisko, że tak się go wstydzisz...
    >
    > *PLONK!* czyli:
    >
    > Pierdolony
    > Lamer
    > Opuszcza
    > Naszą
    > Kompanię

    no to masz farfoclu PLONK

    Pajac
    Lizus
    Onanizuje
    Naszego
    Kolege

  • 76. Data: 2011-06-07 14:40:15
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 12:21, Hants wrote:
    > "kamil" <s...@s...com> wrote in message

    > Kilka lat temu zapierdalaczy było całkiem sporo, obecnie jednak ceny
    > paliw sprawiły, ze nawet niesmiertelne fiesty z młodymi gniewnymi w
    > środku, zaczeły jezdzić ekonomiczniej.

    Bez przesady, 7 rok tu siedzę i już na studiach kupiłem sobie toczydło
    żeby kraj zjechać. Potem w pracy odwiedzałem kilentów w całym kraju od
    Inverness po Isle of Wight i jest znacznie spokojniej..

    Młodzi gniewni też rządzą się swoimi prawami, ale więcej jednak siedzą
    na parkingu pod marketem słuchając muzyki, niż szalejąc na drogach. No i
    6 pkt przez pierwsze dwa lata wysyłają na ponowny egzamin, trochę ich to
    trzyma w ryzach.

    Za to sporo młodych jeździ po prostu na trakcdaye, może w tym właśnie
    klucz. Kupisz sobie civica vti za pierwszą wypłatę po szkole,
    wyszalejesz się na torze, to potem nie musisz nadrabiać w octavii taty
    wyprzedzając kolumny ciężarówek..

    > Zresza - kilka postów nizej lezy linek do artykulu odnosnie omijania
    > przez motocykle. Kij z artykułem - obejrzyj sobie sam filmik:
    > http://studio.wp.pl/mid,1174121,wideo.html
    >
    > Daje słowo - ponad 6 lat w UK i takiej kurwy jak ta vectra - nie
    > widzialem tu ani razu.
    > W Polsce co trzydziesty kierownik po prostu jest pierdolnięty.

    Nie wiem, czy to genetyczne, czy kwestia środowiska, ale nie tylko
    kierowcom włącza się agresor z byle powodu. Czasem wystarczy grupę
    poczytać, kto na zachodnich forach wyzywa matki od kurew? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 77. Data: 2011-06-07 14:43:00
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    > I o tych różnicach w mentalności właśnie mówimy. Na zachodzie myślimy "nic
    > mnie to nie kosztuje, po co mam mu utrudniać życie", w polsce myślimy "po
    > chuj ma dojechać szybciej, przypierdolę lepiej drzwiami głupiemu dawcy".

    Swietnie to ująłeś. Szkoda, ze tego niestety nie da się zmienić nad Wisłą.

  • 78. Data: 2011-06-07 14:44:19
    Od: "to" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał

    > Swietnie to ująłeś. Szkoda, ze tego niestety nie da się zmienić nad Wisłą.

    *PLONK!*

  • 79. Data: 2011-06-07 14:46:55
    Od: kamil <s...@s...com>

> [...]
    > ciagnie, ruch jest bardzo gęsty. Poza tym jest tez ostro pod górkę - to
    > jedyna trasa na ktorej podskoczyła mi temperatura silnika ponad ustawową

    Czekaj, czy ty nie masz filmu na youtube z przejazdu przez highlandy?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 80. Data: 2011-06-07 14:48:32