  • 1. Data: 2011-06-07 09:29:58
    Temat: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: "Www" <w...@2...pl>

    5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
    już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).

    Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

  • 2. Data: 2011-06-07 09:33:04
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 7 Jun 2011 09:29:58 +0200, Www napisał(a):

    > 5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
    > już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).
    >
    > Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

    Mniej czasu w internecie, więcej przy książkach i za kierownicą.
    I weźcie się do roboty, nawet idiota nie nabierze się na tak szczeniackie
    prowokacje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-06-07 09:33:23
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-06-07 09:29, Www pisze:
    > 5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
    > już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).
    >
    > Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

    Przyjmij do wiadomosci, ze jestes za tepy na prawko, kup sobie miesieczny.

  • 4. Data: 2011-06-07 09:35:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Www" <w...@2...pl> napisał w wiadomości
    >5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?!

    Zanim zaczniesz zdawać naucz się jeździć, no i oczywiście przepisów.

  • 5. Data: 2011-06-07 09:40:45
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.06.2011 09:29, Www pisze:
    > 5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
    > już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).
    >
    > Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

    Może zwyczajnie nie masz predyspozycji i powinieneś dać sobie spokój...

  • 6. Data: 2011-06-07 10:06:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-07 09:29, Www pisze:
    > 5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
    > już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).
    > Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

    Napisz do mnie na priv, ale to kosztuje. Po wiadomości Twojej
    widzę, że jednak będzie cie stać.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 7. Data: 2011-06-07 11:17:51
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Ława"

    > Może zwyczajnie nie masz predyspozycji i powinieneś dać sobie
    > spokój...

    Bez jaj Andrzeju, chyba nie myślisz, że sytuacja w kraju z egzaminami na
    prawko jest normalna. Z tego co wiem, jest to notoryczne, ludzie nie
    zdają po kilka razy. Cholera zdają licencjaty, magisterki, doktoraty i
    matury a najtrudniejszym egzaminem w życiu okazuje się prawo jazdy.
    Znajoma opowiadała mi o absurdach podczas egzaminu, np. próbowała ruszyć
    z zaciągniętym ręcznym, nawet silnik jej nie zgasł bo się w porę
    zorientowała, ale egzamin oblany - uważasz, że równiez brak jej
    predyspozycji?

  • 8. Data: 2011-06-07 11:27:19
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > zaciągniętym ręcznym, nawet silnik jej nie zgasł bo się w porę
    > zorientowała, ale egzamin oblany - uważasz, że równiez brak jej

    Jak się nie odwoływała, to czego oczekuje ?
    I nie wierzę, że jedynym powodem oblania był zaciągnięty hamulec.
    Nikt, kto został egzaminatorem nie pozwoli sobie na utratę pracy przez takie
    numery.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 9. Data: 2011-06-07 11:34:04
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 10:17, Przemysław Czaja wrote:

> [...]
    > z zaciągniętym ręcznym, nawet silnik jej nie zgasł bo się w porę
    > zorientowała, ale egzamin oblany - uważasz, że równiez brak jej

    Zdałem za drugim razem. Żona za pierwszym. Siostra za drugim. W różnych
    miastach, bez kopert i wujka w ośrodku.

    Znajoma właśnie oblała po raz trzeci. Ćwiczy dużo już od dwóch lat, a
    wciąż przy parkowaniu robi żabki, albo samochód jej gaśnie. Upiera się,
    że chce ruszać z ręcznego _na_płaskim_, bo "wtedy nie trzeba nogi z
    hamulca na sprzęgło przekładać".

    Szczerze mówiąć, to chociaż ją lubię, mam nadzieję że obleje dla dobra
    własnego i innych na drodze.

    Niektórzy po prostu za cholerę nie mają predyspozycji i matura nie ma tu
    nic do rzeczy. Doktorat nie oznacza, że ktoś potrafi piłkę kopnąć do
    bramki, a jazda samochodem to też głównie manualne odruchy, a nie myślenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 10. Data: 2011-06-07 11:41:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Www" <w...@2...pl> napisał w
    >5 rok próbuję i gówno! Gdzie tkwi problem?! 8 tys wydałem
    > już na tą imprezę (z jazdami dodatkowymi).
    >
    > Ma ktoś jakiś sposób na prawko?

    Widac sie nie nadajesz. Taksowki wyjda taniej :-)

    J.