    From: kamil <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Date: Tue, 07 Jun 2011 13:25:24 +0100

    On 07/06/2011 13:13, to wrote:
    > begin Hants

    > Jest jakiś obowiązek robienia miejsca motocyklistom w korku, żeby mogli
    > łamać przepisy i zajmować naraz dwa pasy ruchu lub zmieniać je bez
    > przerwy bez sygnalizacji?

    I o tych różnicach w mentalności właśnie mówimy. Na zachodzie myślimy
    "nic mnie to nie kosztuje, po co mam mu utrudniać życie", w polsce
    myślimy "po chuj ma dojechać szybciej, przypierdolę lepiej drzwiami
    głupiemu dawcy".

    "Zmieniająć pas bez sygnalizacji" między stojącymi w korku samochodami
    stwarza zagrożenie, czy po prostu szczypie w cztery litery, że on
    dojedzie, a ty stoisz? A może motocykl mający do setki trzy sekundy
    ruszając spod świateł przed samochodami powoduje korki?

    15-20 lat temu tłumaczono, że stare pokolenie komunistyczne musi
    wymrzeć. Dzisiaj 20-latkowie mają w głowach dokładnie to samo.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil