  • Data: 2011-06-07 14:40:15
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/06/2011 12:21, Hants wrote:
    > "kamil" <s...@s...com> wrote in message

    > Kilka lat temu zapierdalaczy było całkiem sporo, obecnie jednak ceny
    > paliw sprawiły, ze nawet niesmiertelne fiesty z młodymi gniewnymi w
    > środku, zaczeły jezdzić ekonomiczniej.

    Bez przesady, 7 rok tu siedzę i już na studiach kupiłem sobie toczydło
    żeby kraj zjechać. Potem w pracy odwiedzałem kilentów w całym kraju od
    Inverness po Isle of Wight i jest znacznie spokojniej..

    Młodzi gniewni też rządzą się swoimi prawami, ale więcej jednak siedzą
    na parkingu pod marketem słuchając muzyki, niż szalejąc na drogach. No i
    6 pkt przez pierwsze dwa lata wysyłają na ponowny egzamin, trochę ich to
    trzyma w ryzach.

    Za to sporo młodych jeździ po prostu na trakcdaye, może w tym właśnie
    klucz. Kupisz sobie civica vti za pierwszą wypłatę po szkole,
    wyszalejesz się na torze, to potem nie musisz nadrabiać w octavii taty
    wyprzedzając kolumny ciężarówek..

    > Zresza - kilka postów nizej lezy linek do artykulu odnosnie omijania
    > przez motocykle. Kij z artykułem - obejrzyj sobie sam filmik:
    > http://studio.wp.pl/mid,1174121,wideo.html
    >
    > Daje słowo - ponad 6 lat w UK i takiej kurwy jak ta vectra - nie
    > widzialem tu ani razu.
    > W Polsce co trzydziesty kierownik po prostu jest pierdolnięty.

    Nie wiem, czy to genetyczne, czy kwestia środowiska, ale nie tylko
    kierowcom włącza się agresor z byle powodu. Czasem wystarczy grupę
    poczytać, kto na zachodnich forach wyzywa matki od kurew? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil