  • Data: 2011-06-07 13:23:27
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-07 13:05, Andrzej Ława pisze:
    > A może tak coś merytorycznie, głąbie?

    A co ty napisałeś merytorycznego poza tymi z paluszka wyssanymi bzdetami
    ? Co jeszcze wymyślisz ? Hamulce też olejem smarują ? :)

    > Egzaminacyjny Yaris gasł przy ruszaniu na terenie minimalnie bo
    > minimalnie ale jednak nachylonym w dół zgodnie z kierunkiem jazdy
    > (padało i łatwo to można było zobaczyć). Lekkie dodanie gazu było niezbędne.

    Widocznie puszczałeś sprzęgło za szybko. Trzeba się było nauczyć
    odpowiedniej techniki ruszania jeszcze przed egzaminem bo ruszanie bez
    gazu to akurat nie jest prawidłowa technika. Ale wiadomo to musi być
    spisek :) Obniżyli w 1.4 D4D obroty a silnik nadal pracuje bez wibracji,
    cuda ! ;) Nie ośmieszaj się swoją ignorancją.