  • Data: 2011-06-07 13:21:16
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kamil" <s...@s...com> wrote in message
    news:iskvjb$t2o$2@inews.gazeta.pl...

    > Przyjedź, pojedź jakąś normalną drogą 80-tką tak jak wszyscy, policz ilu
    > zapierdalaczy cię w tym czasie wyprzedzi, potem wyciągaj wnioski.

    Kilka lat temu zapierdalaczy było całkiem sporo, obecnie jednak ceny paliw
    sprawiły, ze nawet niesmiertelne fiesty z młodymi gniewnymi w środku,
    zaczeły jezdzić ekonomiczniej.

    Zresza - kilka postów nizej lezy linek do artykulu odnosnie omijania przez
    motocykle. Kij z artykułem - obejrzyj sobie sam filmik:
    http://studio.wp.pl/mid,1174121,wideo.html

    Daje słowo - ponad 6 lat w UK i takiej kurwy jak ta vectra - nie widzialem
    tu ani razu.
    W Polsce co trzydziesty kierownik po prostu jest pierdolnięty.