  • 171. Data: 2011-06-13 11:59:11
    Temat: Re: 13 razy nie zda3em prawka !
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 13/06/2011 08:43, CeSaR wrote:

    > Jak tylko powiesz mi gdzie ja sie do tego motocyklisty odnosi?em.

    Dyskusja dotyczy konkretnego filmu i konkretnego odstępu na tym filmie,
    myślałem że trzymasz się tego, a nie wyimaginowanych przykładów, o
    których nawet nie wiemy..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 172. Data: 2011-06-13 11:59:49
    Temat: Re: 13 razy nie zda?em prawka !
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 12/06/2011 00:21, to wrote:
    > begin kamil

    > 1000 razy się uda, a za 1001 oberwie komuś lusterko bo wiatr zawieje albo
    > ktoś rękę z auta po drugiej strony wystawi.

    Oberwał? Nie oberwał, rozmawiajmy może o faktach, zamiast udowadniać że
    pewnie gwałciciel, bo przecież sprzęt ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 173. Data: 2011-06-13 12:00:48
    Temat: Re: 13 razy nie zdałem prawka !
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 13/06/2011 08:18, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > No przecież dokładnie o tym napisałem :)

    Przepraszam, wziąłem to za ironię. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 174. Data: 2011-06-13 12:28:55
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Dyskusja dotyczy konkretnego filmu i konkretnego odstępu na tym filmie,
    > myślałem że trzymasz się tego, a nie wyimaginowanych przykładów, o których
    > nawet nie wiemy..

    Javelin pytał o przykłady mandatów za "niezachowanie" odległości.
    Odpowiadałem zgodnie z podanym fragmentem jego wypowiedzi. Nic mniej i nic
    więcej.
    O motocykliście nie było mowy.