  • 11. Data: 2012-04-19 15:52:14
    Temat: Re: 125p - kolor?
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    A może tak:

    http://g.co/maps/rdume

  • 12. Data: 2012-04-19 17:09:58
    Od: <j...@g...pl>

    A ja bym dal kolor - "sraczka". Nie wiem, jak ten kolor sie profesjonalnie
    nazywa, ale moj dziadek mial takiego Fiata. To bylby dopiero rzadko
    spotykany oryginal.

    --
    Jan-xx

  • 13. Data: 2012-04-19 17:13:24
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-19 11:07, Bartek pisze:

    > albo czarny mat z białym dachem.....

    Czarny mat, to jest to. Od zawsze mi się podobał.
    Ewentualnie pomarańczowy, taki 'holenderski', ale nieco zgaszony. I też
    _mat_.
    Coś jak
    http://wn.com/Audi_R8_in_Orange
    http://ecx.images-amazon.com/images/I/31IsmaLzAKL._S
    S500_.jpg
    http://ecx.images-amazon.com/images/I/4180NSYvZoL._S
    S400_.jpg

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2012-04-19 17:41:45
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    > wczoraj rozmawiałem z kolegą że chciał bym kanta doprowadzić do jakiegoś
    > fajnego wyglądu - kolor, nowe zderzaki itp.
    >
    > No i padło pytanie: jaki kolor?
    > auto to fso z 88 r, czyli jakimś super klasykiem nie jest,
    > no i padły propozycje: czarny z białym dachem,
    > albo czarny mat z białym dachem.....
    > sa w seci fotki takiego, kolega widzial na zywo gdzieś w polsce takie
    > cudo, i podobno "super" wyglądał.
    >
    > ktoś zwas ma jakieś wizualizacje w głowie?
    >
    > bawić się w takie cuda [fajnie, bo inne niż wszystkie inne;)], czy jednak
    > zrobić jakiś kolor tradycyjny [z epoki...]?

> [...]
    A najlepiej to tak: http://www.youtube.com/watch?v=gauN6uMPBWI
    ;-)
    p.

  • 15. Data: 2012-04-19 18:22:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jan-xx,

    > A ja bym dal kolor - "sraczka". Nie wiem, jak ten kolor sie profesjonalnie
    > nazywa, ale moj dziadek mial takiego Fiata. To bylby dopiero rzadko
    > spotykany oryginal.

    Jak to szło? "Poznać hama po yellow bahama" :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2012-04-19 18:25:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    > Jak to szło? "Poznać hama po yellow bahama" :)

    A tak poważniej, to wiem, jak się pisze "chama" ale nie mogłem się
    oprzeć pokusie napisania tak, jak ktoś kiedyś napisał na masce
    zakurzonego Fiata w tym kolorze własnie.

    A tu, co znalazłem w sieci:
    http://yellowbahama125p.pl/?m=201203

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2012-04-20 00:42:12
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

    > ktoś zwas ma jakieś wizualizacje w głowie?
    >
    > bawić się w takie cuda [fajnie, bo inne niż wszystkie inne;)], czy jednak
    > zrobić jakiś kolor tradycyjny [z epoki...]?

    Można zrobić 1313
    Można zrobić replike Monte Carlo
    Można zrobić replike Akropolis
    Można zrobić barbie - cały różowy z różową tapicerką i białym futrem w
    środku + chrom, chrom, chrom
    Można też zrobić niespodziankę: zewnątrz zupełnie normalny nie wyróżniający
    się niczym, a pod maską jakiś megapotwór jaki się tylko zmieści i znikać
    wszystkim na światłach, coś a la żukieta czy sławna syrena z silnikiem
    porsche