  • 1. Data: 2012-04-19 11:07:01
    Temat: 125p - kolor?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    wczoraj rozmawiałem z kolegą że chciał bym kanta doprowadzić do jakiegoś
    fajnego wyglądu - kolor, nowe zderzaki itp.

    No i padło pytanie: jaki kolor?
    auto to fso z 88 r, czyli jakimś super klasykiem nie jest,
    no i padły propozycje: czarny z białym dachem,
    albo czarny mat z białym dachem.....
    sa w seci fotki takiego, kolega widzial na zywo gdzieś w polsce takie cudo,
    i podobno "super" wyglądał.

    ktoś zwas ma jakieś wizualizacje w głowie?

    bawić się w takie cuda [fajnie, bo inne niż wszystkie inne;)], czy jednak
    zrobić jakiś kolor tradycyjny [z epoki...]?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2012-04-19 11:11:48
    Temat: Re: 125p - kolor?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-04-19 11:07, Bartek pisze:
    > wczoraj rozmawia?em z koleg? ?e chcia? bym kanta doprowadzi? do jakiego?
    > fajnego wygl?du - kolor, nowe zderzaki itp.
    >
    > No i pad?o pytanie: jaki kolor?
    > auto to fso z 88 r, czyli jakim? super klasykiem nie jest,
    > no i pad?y propozycje: czarny z bia?ym dachem,
    > albo czarny mat z bia?ym dachem.....
    > sa w seci fotki takiego, kolega widzial na zywo gdzie? w polsce takie cudo,
    > i podobno "super" wygl?da?.
    >
    > kto? zwas ma jakie? wizualizacje w g?owie?
    >
    > bawi? si? w takie cuda [fajnie, bo inne ni? wszystkie inne;)], czy jednak
    > zrobi? jaki? kolor tradycyjny [z epoki...]?

    Bahama yellow + akcesoria 1313. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-04-19 11:13:05
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    >
    > bawić się w takie cuda [fajnie, bo inne niż wszystkie inne;)], czy jednak
    > zrobić jakiś kolor tradycyjny [z epoki...]?

    Bahama Yellow i numer 1313 na drzwiach kierowcy :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2012-04-19 11:14:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > bawić się w takie cuda [fajnie, bo inne niż wszystkie inne;)], czy jednak
    > zrobić jakiś kolor tradycyjny [z epoki...]?

    Bahama yellow

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2012-04-19 11:39:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.04.2012 11:11, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Bahama yellow + akcesoria 1313. ;)

    No to chyba inicjator wątku ma zwycięski wzorek, bo i ja popieram i
    pewnie wielu innych poprze ;)

  • 6. Data: 2012-04-19 11:39:23
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 19-04-2012 o 11:07:01 Bartek <N...@p...fm>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > bawiae sie w takie cuda [fajnie, bo inne ni? wszystkie inne;)], czy jednak
    > zrobiae jaki? kolor tradycyjny [z epoki...]?

    Tak jak koledzy napisali, ewentualnie czarny perłowy i ładne odnowione
    chromowane elementy, bez udziwnień.

  • 7. Data: 2012-04-19 12:22:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Bartek

    > bawiae sie w takie cuda [fajnie, bo inne ni? wszystkie inne;)], czy
    > jednak zrobiae jaki? kolor tradycyjny [z epoki...]?

    Mat sobie daruj, wychodzi powoli z mody. Ja bym zrobił czarną perłę na
    auto, na dach może być biała, faktycznie fajny pomysł. Do tego ładnie
    odnowione chromy, chromowane felgi z jakimś ciekawym wzorem w słusznym
    rozmiarze, obniżone lekko zawieszenie. I xenony (ale przeszczep całego
    zespołu soczewka-obłyśnik-palnik, nie jakieś wiejskie HID-y wkładane w
    odbłysnik).

    Takie autko robiłoby niezłe wrażenie.

    Restauracje w stylu youngtimera bym sobie darował, do tego bardziej
    nadają się te pierwsze 125p.

  • 8. Data: 2012-04-19 12:37:56
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

> [...]
    >
    > bawić się w takie cuda [fajnie, bo inne niż wszystkie inne;)], czy jednak
    > zrobić jakiś kolor tradycyjny [z epoki...]?

    Tu jest wszystko na temat renowacji 125p: http://classicauto.pl/

    p.

  • 9. Data: 2012-04-19 13:34:43
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Bartek nabazgrał(a):

> [...]
    > bawić się w takie cuda [fajnie, bo inne niż wszystkie inne;)], czy jednak
    > zrobić jakiś kolor tradycyjny [z epoki...]?

    Krwista czerwień i biały dach :) a co tam będę inny niż yellow :)

  • 10. Data: 2012-04-19 13:47:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.04.2012 13:34, Chris pisze:

    > Krwista czerwień i biały dach :) a co tam będę inny niż yellow :)

    I orzełek na masce? ;)