  • Data: 2010-04-16 22:27:02
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: z <...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.04.2010 12:13, Jakub Witkowski wrote:

    > Takie przekupstwo... żebyśmy wszyscy się przyzwyczaili jeść tej Europie
    > z ręki...
    > Per saldo dla całej Europy - raczej szkodliwe, ale dla nas pożyteczne.
    > Póki co.

    Ale te reklamy, oznakowania kosztują.

    Robiłem ostatnio materiały reklamowe dla pralni.
    Unia każe żeby na każdej ulotce, folderze, papierze firmowym były
    oznakowania.
    Sam właściciel przyznał że to idiotyzm jest i zrobiliśmy normalny papier
    firmowy do pracy a dla biurokracji europejskiej specjalny z oznakowaniem.
    Niedługo pracownicy będa na czole mieli tatuaże że UE ich miejsca pracy
    dotuje.

    A z innej beczki:

    Jest sobie firma usługowa (np drukarnia :-) ) która dostała (załatwiła
    sobie) dotację 50-70% na maszyny. Obok druga drukarnia właśnie zwija
    manele bo bez dotacji aż tak z ceny nie może zejść.
    Ludzie idą na zasiłek a przy nowych maszynach aż tylu nie potrzeba.
    Po za tym rynek druku się kurczy.

    Czy to jest wspomaganie rozwoju przedsiębiorczości???

    To jest przelewanie z pustego w próżne i za każdym przelaniem
    pozostawianie oznakowań jak to UE jest super.

    Podatki obniżać bałwany!!!