  • Data: 2010-04-17 17:19:32
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    The_EaGle pisze:

    > Akurat to co napisałeś jest super.
    > Skoro do wytworzenia tego samego dobra w gospodarce potrzeba mniej ludzi
    > tzn że ich wydajność wzrosła. To że ludzie ze starej drukarni poszli na
    > bruk to trudno, znajdą sobie inną pracę.

    Akurat u nas na wschodzie to nie jest takie proste.
    Ale pomijając.
    Decyzja kto przetrwa a kto nie zapada na brukselskim biurku w gąszczu
    absurdalnych przepisów. Innowacujność, nowoczesność, ekologiczność -
    słowa wytrychy pod którymi każdy może rozumieć coś innego a w dodatku
    wszystko to oderwane od lokalnej rzeczywistości (demografii,
    infrastruktury, potrzeb rynku)
    Promowani nie są ci najbardziej zaradni, wytrwali, produkujący od lat
    dobrze i tanio a ci co sobie załatwili (niestety takie są realia - wiem
    co pisze!!!!!!!!!) wstrzelili się w biurokratyczne wymogi.

    Po co jeść tą żabę. Jak wspomagać to po równo. Wolny rynek jest
    najlepszym regulatorem.
    Te dotacje w wysokości 50-70% inwestycji jednych uszczęśliwiają a
    drugich pogrążają. To jest zbyt drastyczna ingerencja w rynek.

    Co byś powiedział gdyby nagle dotatcje przyznano firmom mającym w nazwie
    "U" :-) Tak to wygląda, niestety.

    Wiem UE jest mądra i wie co robi, daje nam dużo kasy i jest fajnie ;-)