  • Data: 2010-04-16 13:28:55
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Apr 2010 12:48:47 +0200, Cavallino wrote:

    >Napisz mi coś czego nie wiem, albo skup się na dyskusji, bo widać nie
    >raczyłeś się dowiedzieć czego dotyczy.

    Ceny chyba dotyczy ?

    >Przestań truć, nie chodzi o auto mniejsze (przynajmniej na tyle żeby miało
    >to jakiekolwiek znaczenie w kwestiach o których piszesz), a tylko niższej
    >klasy.

    No coz, w przetargu nie bylo wymogu "klasy" tylko wielkosci i ceny.
    Nie wiem czy meganka byla za mala, czy po prostu drozsza od alfy :-)

    Ale wiem ze np na miejscu pasazera w starszej Astrze siedzi mi sie
    mniej wygodniej niz w vectrze. A jeszcze gdzies trzeba zmiescic
    dodatkowe wyposazenie oraz 200KM silnik,

    >Jak to nie?
    >Co chwile się przecież cieszę, jak jakiś polucjant takie auto potrzaska,

    Jak sie goni piratow to wypadki musza sie zdarzac :-)
    Ale statystyka bylaby ciekawa - ile tych pojazdow bylo, ile sie
    rozbilo ..

    >A gdzie przeczytałeś że wszystkie?

    Czyli tylko jedna ? Ta na torach kolejowych.

    J.