  • Data: 2010-04-16 15:22:20
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Znowu farmazony.
    > HINT: nie dyskutuję z oczywistościami.
    > Zanegowałem "znacznie więcej", co jest bzdurą.

    http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/6D3EB941

    Zgodnie z tą informacją w 2004-2009 wpłaciliśmy 14,214 mld euro,
    a dostalismy 31,522 mld euro. Czyli trochę ponad 2x więcej niż wpłaciliśmy.

    Czy to jest "trochę" czy "znacznie" więcej?
    Kwestia gustu.

    Przy czym nie wiem czy wszystkie "należne" za okres dotacje już są tu
    uwzględnione, zwykle przecież są opóxnione względem wpłat, jeśli
    tak to bilans okresu może się nawet poprawić.