  • Data: 2014-09-08 18:59:48
    Temat: Re: 12-letnie opony - co z tym zrobić?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie, ale nie czuję nawet takiej potrzeby.

    > No na to nie poradzę, wiara to bardzo potężne, ale i bardzo głupie
    > narzędzie.

    A kto tu mówi o wierze?
    Prosze o dane to nie chcesz ich podać.

    > Jedyne co jest w stanie tego typu zabobony zweryfikować to praktyka -
    > więc skoro nie ogarniasz tematu, a na słowo wierzyć nie chcesz,
    > zakładaj te sparciałe kapcie i czekaj na weryfikację na sobie.

    Alez w pewnym sensie weryfikacja jest juz za mną.
    Jezdze na różnych oponach zarówno na nowych, czasami na nowych z rodzaju
    troche drozszych niz najtansze debie oraz te stare.
    Jedyny kapec jaki złapałem był własnie na tych drozszych i lepszych.
    A pare km w zyciu zrobiłem wiec próbka nie jest mała.

    > Stary, nieremontowany rzęch, ma większą szansę na zakończenie żywota
    > którejś z ważnych części, której dawno się zakładana żywotność
    > skończyła, akurat w trasie.

    Utrzymymwany w złym stanie - jasne.
    Ale w przypadku zadbanego nie byłbym juz taki pewny.
    To co obecnie robią i nazywaja samochodami czesto bywa podejrzanie czesto
    zepsute.

    > Nie - to jest ten sam temat.
    > Opony również są z gumy, również się starzeją i również ich
    > właściciele zakładają na koła byle co.

    Ale skoro to ten sam temat, to dlaczego nie ma informacji o awariach w
    osobówkach?
    I to nie jest ten sam temat. Opony do tirów to jednak zupełnie inny
    produkt.

    > Wiem, jakie opony używa się na TIR-ach w Polsce.

    Jakie?
    Czy opony do tirów wytzymuja jakies mega ilosci km?
    o jezeli nie, to biorac pod uwage ilosc przejezdzanych km - skąd miałyby
    jezdzic na tych starych?