  • Data: 2014-09-08 17:41:52
    Temat: Re: 12-letnie opony - co z tym zrobić?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Tak. A Ciebie nie powiadamia?

    Nie, ale nie czuję nawet takiej potrzeby.

    > Mam wątpliwości.

    No na to nie poradzę, wiara to bardzo potężne, ale i bardzo głupie
    narzędzie.
    Jedyne co jest w stanie tego typu zabobony zweryfikować to praktyka - więc
    skoro nie ogarniasz tematu, a na słowo wierzyć nie chcesz, zakładaj te
    sparciałe kapcie i czekaj na weryfikację na sobie.

    > To znaczy jak?

    Stary, nieremontowany rzęch, ma większą szansę na zakończenie żywota którejś
    z ważnych części, której dawno się zakładana żywotność skończyła, akurat w
    trasie.

    > Wyskakują same tiry. To trochę inny temat.

    Nie - to jest ten sam temat.
    Opony również są z gumy, również się starzeją i również ich właściciele
    zakładają na koła byle co.

    > Nie mam pojecia jakich uzywają.
    > Ale skąd załozenie, ze pękają tylko stare?

    Wiem, jakie opony używa się na TIR-ach w Polsce.