  • Data: 2014-09-08 23:00:07
    Temat: Re: 12-letnie opony - co z tym zrobić?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ale skoro to ten sam temat, to dlaczego nie ma informacji o awariach w
    > osobówkach?

    Proste - skutki są mniej spektakularne.
    Innych wjazdów w drzewo na zakręcie jest codziennie za dużo.
    Za to gdy się TIR właduje komuś w dom, albo w inny autobus - to jest
    sensacja i pismak za wierszówką goni.

    > I to nie jest ten sam temat. Opony do tirów to jednak zupełnie inny
    > produkt.

    No fakt - są większe.
    Ale prawa fizyki i właściwości gumy te same.

    > Jakie?

    Tanie.

    > Czy opony do tirów wytzymuja jakies mega ilosci km?
    > o jezeli nie, to biorac pod uwage ilosc przejezdzanych km - skąd miałyby
    > jezdzic na tych starych?

    Nalewa się nowy bieżnik i jeździ się dalej.