-
11. Data: 2010-01-15 10:50:03
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: "J." <s...@g...pl>
W dniu 2010-01-15 10:36, Jacek pisze:
> J. pisze:
> a jak z niutonometrami - duzo?
216 Nm bodajże
-
12. Data: 2010-01-15 10:50:41
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: kamil d <k...@t...pl>
Jacek pisze:
> Moc duza, moment tragicznie maly.
I co z tego?
--
kamil d
red 206
-
13. Data: 2010-01-15 10:56:45
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: Mario <c...@s...onet.pl>
Jacek pisze:
> Alex81 pisze:
>> On 15 Sty, 09:28, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
>>> Miała też wolnossący 2.0 200 KM używany m.in w VII gen w type-r jesli
>>> dobrze
>>> pamiętam
>>
>> Przebijam - silnik z Hondy S2000, 2 litry pojemnosci, wolnossacy,
>> 240KM, 200Nm.
>>
>> --
>> pzdr
>> Alex
>
> Moc duza, moment tragicznie maly.
właśnie :-)
Ja się tylko zastanawiam, co ma na celu onanizm pod tytułem "tysiąc koni
z litra"?
Pytanie, jak jeździ się takim gównem?
Ostatnio jeździłem MeganeII 1.6 110KM i poprostu tragedia :-(. Ten śmieć
zaczął przyspieszać, jeśli to wogóle można tak nazwać od około
5000obr/min.
Dla porównania, stara MeganeI z silnikiem 1.6 100KM, wieele lepiej
dawała sobie radę. Może to kwestia elektrycznej przepustnicy i durnych
norm euro4576982346908?
Generalnie podzielam zdanie "there's no replacement for displacement" :-D
pozdrawiam
mario
-
14. Data: 2010-01-15 11:04:39
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: kamil d <k...@t...pl>
Mario pisze:
> Pytanie, jak jeździ się takim gównem?
Pewno zajebiście :D
> Ostatnio jeździłem MeganeII 1.6 110KM i poprostu tragedia :-(
Hmm... ale Megane ma chyba inne zastosowanie niż s2000. Zaraz powiecie,
że w takiej s2000 to najlepiej sprawdził by się diesel ;)
--
kamil d
red 206
-
15. Data: 2010-01-15 11:08:45
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: Mario <c...@s...onet.pl>
>
>> Ostatnio jeździłem MeganeII 1.6 110KM i poprostu tragedia :-(
>
> Hmm... ale Megane ma chyba inne zastosowanie niż s2000.
pewnie jakieś zajebiste :-D
tylko trzeba pamiętać żeby nie schodzić poniżej 7000obr/min. :-P
pozdrawiam
mario
-
16. Data: 2010-01-15 11:14:02
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: Jacek <m...@s...pl>
kamil d pisze:
> Jacek pisze:
>> Moc duza, moment tragicznie maly.
>
> I co z tego?
>
To ze z wiertarek najlepsza jest Hilti.
-
17. Data: 2010-01-15 11:30:06
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: Brzezi <b...@g...com>
pią, 15 sty 2010 o 10:36 GMT, Jacek napisał(a):
>> mazda rx8 -> silnik 1.3* 190 lub 230 KM w zależności od wersji :)
>>
>> * - silnik wankla :)
>>
> a jak z niutonometrami - duzo?
Liczy sie moc, nie Nm, to sie silnik bardzo wysokoobrotowy
Pozdrawiam
Brzezi
-
18. Data: 2010-01-15 11:30:22
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: "Massai" <t...@w...pl>
bratPit[pr] wrote:
>
> może ktoś pamięta: czy honda (civic?) miała silnik który miał około
> 100KM z 1L? Kojarzy mi się silnik 1,4l z mocą ~140KM (bez doładowania)
> - jakiś artykuł z dawnego 'motoru' utkwił mi w pamięci ale
> poszukiwania tego nie potwierdzają.
> -----------------------------------
>
> była też Integra pojemność 1.8 i 220KM,
> brat
hm, 220KM?
B18C5 miało 192 koniki.
Jakaś wersja na rynek japoński?
--
Pozdro
Massai
-
19. Data: 2010-01-15 11:52:03
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
Mario pisze:
>> Moc duza, moment tragicznie maly.
>
> właśnie :-)
> Ja się tylko zastanawiam, co ma na celu onanizm pod tytułem "tysiąc koni
> z litra"?
Duzo mocy z malej pojemnosci robi sie po to zeby miec w miare lekkie
auto (czy inny pojazd).
A w nim duzo mocy.
;-)
To sa auta dla fanow czestego mieszania patykiem od biegow.
Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie
moga po prostu trzymac sie z daleka od takich aut i powstrzymac sie od
przypinania latki onanistow innym.
Przeciez mozna jak to powiedzial poeta"roznic sie pieknie"...
... a potem i tak zostaniecie objechani.
:-)
KJ fan cwajtaktow +200 KM z litra
-
20. Data: 2010-01-15 12:24:29
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
>> była też Integra pojemność 1.8 i 220KM,
> hm, 220KM?
> B18C5 miało 192 koniki.
>
> Jakaś wersja na rynek japoński?
coś pochrzaniłem,
znalazłem gdzieś w necie 1.8, 200KM (a nie 220KM), i 2.0 220KM, niestety nie
ma oznaczeń silników,
2.0 220KM ponoć miała taka Integra znajomego przywieziona ze Szwajcarii
(type R) ale na ile to prawda to nie wiem,
brat