eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody100KM z 1LRe: 100KM z 1L
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 100KM z 1L
    Date: Thu, 21 Jan 2010 13:31:05 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <hj9kup$st0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@q...googlegroups.com>
    <hip8us$9g9$1@news.onet.pl>
    <4...@2...googlegroups.com>
    <hipcsh$otb$3@node1.news.atman.pl> <hipe3q$odj$1@news.onet.pl>
    <hiq9f5$fvk$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hit2fq$hp4$1@news.onet.pl>
    <hitavl$j4m$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hiuttv$kgd$1@news.onet.pl>
    <hiv27t$f7o$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hj15u6$hut$1@news.onet.pl>
    <hj2no9$fk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hj3q9r$5i3$1@news.onet.pl>
    <hj4uqp$lth$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hj6qqo$v9f$1@news.onet.pl>
    <hj7re9$o87$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hj9etb$i4o$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1264080665 29600 212.160.173.137 (21 Jan 2010 13:31:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jan 2010 13:31:05 +0000 (UTC)
    X-User: massai
    X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2248966
    [ ukryj nagłówki ]

    Mario wrote:

    >
    > >
    > > Jeżeli chodzi o tuning używanych, to w małym silniku to są też
    > > znacznie mniejsze pieniądze. Sam mam Cinquecento w którym mam
    > > około 80-90KM i nie jest to drogie w zbudowaniu. Sama baza CC to
    > > jakieś grosze, silnik z przełożeniem można myśleć od 2000zł.
    > > Zawieszenie i reszta to już wg. uznania. Za 10000zł można myśleć o
    > > zupełnie profesjonalnym uturbieniu Seicento tak w okolice 150KM+.
    > >
    > > Im większy samochód i większe silniki to wszystko idzie odpowiednio
    > > w górę - często nawet bez uzasadnienia w faktycznie ponoszonych
    > > kosztach, ale po prostu jest drożej i już :)
    >
    > Tu się nie zgadzam.
    > Różnych części do autek amerykańskich (większe silniki :-) ) jest
    > cała masa i to relatywnie tanio, gdyż jest spory wybór, konkurencja u
    > producentów itp. Za 10000zł, można spokojnie też założyć
    > supercharger do takiego 5.7 i robi Ci się zamiast 320KM -> 400KM+.
    > To po co wydawać taką kasę na tylko 150KM? Pytam serio.

    Czyli w obydwu wypadkach dodatkowe circa 100KM za 10k pln.

    Z "drobną" różnicą w masie samego pojazdu i przyroście procentowym w
    stosunku do bazowej mocy.

    CC ze stupięćdziesięciokonnym silnikiem... maszyna do zwijania asfaltu,
    a nie samochód ;-)

    Ktoś mnie kiedyś przewiózł mocno zrobionym CC (coś koło 100 KM) po
    lotnisku, i nie wyobrażam sobie jazdy ze 150 konikami...

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: