eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody100KM z 1L › Re: 100KM z 1L
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 100KM z 1L
    Date: Wed, 20 Jan 2010 22:06:58 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <hj7re9$o87$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <f...@q...googlegroups.com>
    <hip8us$9g9$1@news.onet.pl>
    <4...@2...googlegroups.com>
    <hipcsh$otb$3@node1.news.atman.pl> <hipe3q$odj$1@news.onet.pl>
    <hiq9f5$fvk$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hit2fq$hp4$1@news.onet.pl>
    <hitavl$j4m$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hiuttv$kgd$1@news.onet.pl>
    <hiv27t$f7o$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hj15u6$hut$1@news.onet.pl>
    <hj2no9$fk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hj3q9r$5i3$1@news.onet.pl>
    <hj4uqp$lth$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hj6qqo$v9f$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: acsz5.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1264021769 24839 83.11.53.5 (20 Jan 2010 21:09:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jan 2010 21:09:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hj6qqo$v9f$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2248765
    [ ukryj nagłówki ]

    Mario pisze:

    >> Szybkie auto z dużym silnikiem wskakuje od razu kilka klas wyżej,
    >> kosztuje zazwyczaj kilkukrotnie więcej.
    >>
    >> Po prostu bardziej wysilając mały silnik można zrobić tanie autko
    >> które fajnie jeździ.
    >> Idąc w duże silniki kończy się to dopiero jakimiś M5, Cayenne itp. itd.
    >
    > dobra, ale cały czas mówisz o nowym autku, tak? Bo już się pogubiłem, bo
    > dalej piszesz o wysilaniu silnika, czyli kupujesz nowe autko i od razu
    > robisz silnik na mocniejszy? To bez sensu, lepiej do takich celów mieć
    > używane auto.

    Mówię o nowych silnikach z małymi mocnymi silnikami - typu wspomniany
    Civic 2.0 200KM albo 1.6 160KM, są też silniki 1.4 VW które w
    najmocniejszej wersji mają chyba coś około 170KM i podobne kwiatki.

    Jeżeli chodzi o tuning używanych, to w małym silniku to są też znacznie
    mniejsze pieniądze.
    Sam mam Cinquecento w którym mam około 80-90KM i nie jest to drogie w
    zbudowaniu. Sama baza CC to jakieś grosze, silnik z przełożeniem można
    myśleć od 2000zł. Zawieszenie i reszta to już wg. uznania.
    Za 10000zł można myśleć o zupełnie profesjonalnym uturbieniu Seicento
    tak w okolice 150KM+.

    Im większy samochód i większe silniki to wszystko idzie odpowiednio w
    górę - często nawet bez uzasadnienia w faktycznie ponoszonych kosztach,
    ale po prostu jest drożej i już :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: