  • Data: 2013-01-06 15:23:23
    Temat: Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Jan 2013 14:06:05 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Mam prosbe, Przeczytaj ZE ZROZUMIENIEM pytanie qwerty i moja odpowiedz, a
    > potem przemysl swoje powyzsze wpisy.

    rs (Message-ID: <n...@4...com>): ,,ja jestem
    zachwycowny szczegolnie, kiedy mam robote szybko do zrobienia, a nowy
    program, ktory mi umozliwia szybsze, jej wykonanie, po zainstalowaniu,
    wymaga restartu systemu, przy fafnastu otwartych programach."

    Pytam o te programy. Ty mi podajesz przykłady VMWare Workstation, Tortoise
    SVN, Asus AI Suite. Pytam więc jak kogo dobrego - codziennie te programy
    instalowane są / codziennie mają aktualizacje wymagające restartu całego
    systemu? Jeżeli nie - doczekam się przykładów kolejnych programów
    przyspieszających pracę np. rs, które tak pracowicie przez 365 dni, dzień po
    dniu są instalowane i wymagają restartu?

    > Co dalej z czym? Mam Ci sie tlumaczyc z tego, ze sobie system musze z
    > roznych powodow zresetowac 2-3 razy w tygodniu? Chyba ciut przesadzasz.

    No z przykładami tych programów kolejno dzień po dniu instalowanych, które
    wymagają restartu całego systemu.

    [ Los uśmiecha się do ludzi. A potem ich zdradza. ]
    [ (Mogaba, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]