  • Data: 2010-03-19 13:39:14
    Temat: Re: 1000 radarow
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ba36894$1@news.home.net.pl...

    > Przecież napisałem, że te notorycznie łamane. Chodzi w szczególności o
    > podniesienie limitów prędkości i poprawienie oznakowania poziomowego
    > malowanego w większości jakby przez szaleńców (linie ciągłe, wyłączenia z
    > ruchu).

    Ja pamiętam jak modernizowali drogę. Zrobili tak szeroką, że spokojnie
    4-pasową. Dobrze jeździło się do momentu jej uzbrojenia. Z 4 pasów zrobiły
    się nagle 2 i szerokie pobocza. Napieprzyli "wysepek", lewoskrętów i azyli
    dla pieszych, że jazda skończyła się. Oczywiście jeszcze znaki D-42 i B-33.
    Co do prędkości myślisz, że podniesienie limitów coś poprawi w kwestii
    sznowania prawa? Nie poprawi. Jak na dwujezdniowej było 80 to non stop auta
    dachowały i lądowały na pasie zieleni. Jak obniżyli do 60-ciu to zrobiło się
    ciaśniej, ale leżnie na boku to szczególny przypadek. Wtedy nikt nie
    przestrzegał ograniczenia, teraz też, ale nawet jak ktoś jedzie 80 to nie
    100 czy 120.
    neelix