  • 41. Data: 2010-05-13 17:25:49
    Temat: Re: 100 tys przebiegu - dużo?
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > to nie moja miara a realia :)

    haha - dobre. Realia w Polsce sa takie ze srednio robi sie 15kkm
    rocznie - nie wiem o co chodzi: czy chcesz zaszpanowac ile to nie
    jezdzisz czy o co innego ale na pewno nie ma takich realiow.

  • 42. Data: 2010-05-13 17:30:46
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > w ogole dziwne rzeczy piszesz - PSA ma akurat jedne z lepszych
    > perforacji nadwozia (cynkowanie) i masz na to 12 lat gwarancji

    znaczy ze nadwozie dobrze perforuje? I mamy to zagwarantowane w ciagu
    tych 12 lat?

  • 43. Data: 2010-05-13 17:33:58
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > są przypadki, że robi się symboliczne przebiegi ale trzeba brać pod
    > uwagę,że to raczej margines. Ja także chciałbym robić te 80km-100km
    > dziennie mniej ale mieszkając poza miastem (świadomy wybór) nie mam

    twierdzisz ze to jest symboliczny przebieg? Czyli ze niby cale miasta
    wymarly a wszyscy z jakiejs wiochy wala 80km w jedna strone do pracy i
    to powoduje ze 100kkm w 1,5 roku to sa polskie realia?

  • 44. Data: 2010-05-13 17:59:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    krzysiek82 pisze:

    > To realia całego świata, pojedź sobie do Niemiec i zobacz jakie

    Ja tam słyszałem że w Niemczech samochodami jeżdżą tylko emeryci w
    niedziele do kościoła.
    A w jednych i drugich opowieściach jest tyle samo prawdy :)

    Ty akurat jeździsz do pracy 80km, ale większość ludzi jednak wolałoby
    chociażby z przyczyn ekonomicznych przeprowadzić się bliżej niż spędzać
    tyle godzin za kierownicą i zostawiać tyle pieniędzy na stacji benzynowej.
    A podróże to też zazwyczaj raczej samolotem niż samochodem.

    W Polsce przeciętne przebiegi to niecałe 20kkm (i są to dane
    nieobciążone przekręcanymi licznikami), w dodatku pewnie maleją, bo
    coraz częściej rodziny mają więcej niż 1 samochód.

    Ja kiedyś robiłem jakieś 25kkm jednym samochodem. Teraz mam trzy
    samochody i w sumie może 30kkm rocznie nimi.

  • 45. Data: 2010-05-13 18:01:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jarek Pudelko pisze:

    > Heh, a ja robie jakies 9tys rocznie :)

    Zależy jakie auto.
    Jak jakiś większy diesel, albo inne LPG to pewnie będzie ciężko.

    Ale jak miejski wózek, to sporo jest takich samochodów - jak ktoś ma
    drugi samochód w rodzinie do kulania się po mieście to gdzie ma nabić
    więcej?
    9000km to 24km dzień w dzień przez cały rok. Jak na dojazdy do pracy to
    całkiem dobry przebieg.

  • 46. Data: 2010-05-13 18:23:35
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > 100 000 / 547 dni = średnio 180 km dziennie - albo jeździsz taksówką,
    > albo rozwozisz paczki, albo zwyczajnie zmyślasz.
    Jak by nie liczyć to wychodzi że zmyśla.

  • 47. Data: 2010-05-13 19:12:07
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    krzysiek82 wrote:

> [...]
    > uwagę,że to raczej margines. Ja także chciałbym robić te 80km-100km
    > dziennie mniej ale mieszkając poza miastem (świadomy wybór) nie mam

    Jaki, k*a, margines?

    Zatkasz uszy będziesz tupał i zaprzeczał faktom?

    Przyjmij do wiadomości, że to Ty stanowisz margines :)

    pzdr
    \SK

  • 48. Data: 2010-05-13 20:52:15
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    > 100 000 / 547 dni = średnio 180 km dziennie - albo jeździsz taksówką, albo
    > rozwozisz paczki, albo zwyczajnie zmyślasz.

    To zdjecie z 2005 roku:
    http://img442.imageshack.us/img442/533/dsc005481.jpg
    Sluzbowe auto, jezdzone przez kilku kierowcow, a ostatnie 70000 zrobilem
    sam.

    Opel Astra I z 2002 roku (ostatni rok produkcji), IMHO auto nie do
    zajechania. Wiekszosc przebiegu na gazie - katowana jak sie dalo, z serwisem
    srednio, zapalana ciagle na gazie itp. Jak widac, po 3 latach przebieg byl
    271719km. I dalej jezdzila bez problemu. Ciekawe gdzie teraz jezdzi... i
    jaki ma przebieg.

  • 49. Data: 2010-05-13 22:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik krzysiek82 s...@u...pl ...

    > bardzo dziwne pytanie, przebieg podejrzanie niski, ale faktycznie ktoś
    > mało jeździł. Ja tyle to w 1.5 roku robie.

    skoro ty robisz wiecej, to mało...
    ROTFL
    20 tysiecy rocznie to całkiem duzo, zwłaszczaa w przypadku samochodów do
    dojazdu do pracy itp.

  • 50. Data: 2010-05-13 22:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik krzysiek82 s...@u...pl ...

    > dziennie 80km do pracy reszta wycieczki po europie.

    i uwazasz ze to jest normalne uzytkownaie, ktore mozna przypisac wiekszosci
    polakom?