-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: "re" <r...@r...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Date: Mon, 22 Dec 2014 00:38:18 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 26
Message-ID: <m77msl$os4$1@mx1.internetia.pl>
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m6jspu$ge0$1@node1.news.atman.pl> <m6k1ap$gs2$1@speranza.aioe.org>
<X...@1...0.0.1>
<m6kcpi$829$1@dont-email.me> <3...@p...pl.invalid>
<m6kio9$22h$1@dont-email.me> <u4p4jcwdt79.7ei6ugheg9he$.dlg@40tude.net>
<m6l3am$1su$1@node1.news.atman.pl> <m74vpl$54p$1@usenet.news.interia.pl>
<m7511a$raq$1@node1.news.atman.pl> <m752lb$aq2$2@usenet.news.interia.pl>
<m752t3$te9$1@node1.news.atman.pl> <m754ft$fot$1@dont-email.me>
<m7553d$vj4$1@node1.news.atman.pl> <m757a1$qgn$1@dont-email.me>
<m775tj$592$1@node1.news.atman.pl> <m777jo$k12$1@dont-email.me>
<m77afk$b8e$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1419206357 25476 78.10.177.126 (21 Dec 2014 23:59:17 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Dec 2014 23:59:17 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
In-Reply-To: <m77afk$b8e$1@node1.news.atman.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552828
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Shrek"
> Weź pod uwagę, że dla pieszego dużo mniej energii jest potrzebne
> aby się zatrzymać na 5 sekund przed przejsciem i puścić 3 samochody
> niż te 3 samochody stop-start i za chwilę znowu stop-start i tak w kółko.
O tym można by podyskutować. Ale ty zaproponowałeś bezkolizyjne ulice,
dookoła których piesi mieliby łazić setkami metrów, by przejść na drugą
stronę wdrapując się a potem schodząc po schodach. Proszę nie wmawiaj
mi, że łatwiej pieszemu nadrobić kilometr, niż tobie wcisnąć hamulec. O
matkach z dziećmi i niepełnosprawnych nawet nie wspomnę.
---
Łatwiej ... sobota, jadę sobie, przejście, idą dwie kobiety do wysepki, za
wysepką dalej sobie idą, nawet nie spojrzały czy coś nie jedzie. Pewnie
bezstresowe wychowanie pieszych przez media.
> Chodnik jest dla pieszych, jezdnia dla samochodów - jeśli pieszy
> chce przejść przez jezdnię to powinien poczekać aż samochody
> przejadą i zrobi się miejsce a nie odwrotnie - nie histeryzujmy, proszę.
Gdyż, albowiem, ponieważ?
---
Albowiem narażają się.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.14 00:40 re
- 21.12.14 22:15 Pszemol
- 21.12.14 22:21 Pszemol
- 22.12.14 18:35 re
- 22.12.14 18:38 re
- 22.12.14 20:06 Shrek
- 22.12.14 20:07 Shrek
- 22.12.14 20:11 re
- 22.12.14 20:16 Shrek
- 22.12.14 20:27 Czesław Wiśniak
- 22.12.14 21:10 mk4
- 22.12.14 21:36 Czesław Wiśniak
- 22.12.14 21:38 Shrek
- 23.12.14 00:45 k...@g...com
- 23.12.14 02:52 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=