eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody10 mniej nie wystarczyłoRe: 10 mniej nie wystarczyło
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin.stu.neva.ru!newsfeed3.funet.fi!newsfeeds.funet.fi!newsfeed1.swip.n
    et!81.169.171.211.MISMATCH!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!m
    x02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Date: Sun, 21 Dec 2014 13:39:26 -0600
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <m777jo$k12$1@dont-email.me>
    References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m6jspu$ge0$1@node1.news.atman.pl> <m6k1ap$gs2$1@speranza.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m6kcpi$829$1@dont-email.me> <3...@p...pl.invalid>
    <m6kio9$22h$1@dont-email.me> <u4p4jcwdt79.7ei6ugheg9he$.dlg@40tude.net>
    <m6l3am$1su$1@node1.news.atman.pl> <m74vpl$54p$1@usenet.news.interia.pl>
    <m7511a$raq$1@node1.news.atman.pl> <m752lb$aq2$2@usenet.news.interia.pl>
    <m752t3$te9$1@node1.news.atman.pl> <m754ft$fot$1@dont-email.me>
    <m7553d$vj4$1@node1.news.atman.pl> <m757a1$qgn$1@dont-email.me>
    <m775tj$592$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 21 Dec 2014 19:38:33 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="e35ad994fe2bdd92e2868024f8c5b920";
    logging-data="20514";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19nggdeVsNXx3SOAFl2BBf4"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <m775tj$592$1@node1.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:gNCGTw6rILMYmlqdzSjGdJhFOTU=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552796
    [ ukryj nagłówki ]

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:m775tj$592$1@node1.news.atman.pl...
    > On 2014-12-21 02:21, Pszemol wrote:
    >
    >> Aby zmniejszyć ilość wypadków z pieszymi trzeba robić
    >> więcej bezkolizyjych skrzyżowań gdzie ruch pieszy jest
    >> kierowany innymi torami niż ruch kołowy (przejścia
    >> podziemne, kładki nad drogą,
    >
    > Sorry, ale chyba cię posrało. Piesi mają kilometrami dookoła chodzić,
    > i to jeszcze po kładkach i norach dla szczurów, bo ty masz ból dupy z
    > przepuszczeniem go przez przejście dla pieszych?

    Nie "ja" tylko potok samochodów palących benzynę i zatruwających
    powietrze - nie chcemy aby jazda w mieście była jeszcze bardziej
    start-stop-start niż już jest- wystarczająco dużo już auta palą benzyny
    w takich warunkach w porównaniu do spalania na trasie...
    Weź pod uwagę, że dla pieszego dużo mniej energii jest potrzebne
    aby się zatrzymać na 5 sekund przed przejsciem i puścić 3 samochody
    niż te 3 samochody stop-start i za chwilę znowu stop-start i tak w kółko.
    Chodnik jest dla pieszych, jezdnia dla samochodów - jeśli pieszy
    chce przejść przez jezdnię to powinien poczekać aż samochody
    przejadą i zrobi się miejsce a nie odwrotnie - nie histeryzujmy, proszę.
    A jak są ruchliwe skrzyżowania i dużo samochodów utrudniających
    znalezienie wolnego miejsca do przejścia to wtedy robi się światła...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: