  • 31. Data: 2013-01-13 17:30:26
    Temat: Re: 10-cio letni AMG w dobrej cenie....
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 17:27, megrims pisze:

    > pomożesz?

    Nie prościej jakiś 2litrowy turbo benzyniak? :)

    Lewis

  • 32. Data: 2013-01-13 17:36:31
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 16:25, Lewis pisze:

    > No lans jest, pokaż mi taką normalnie jeżdżącą po ulicy :)
    > A seryjne 204KM i napęd 4x4 od 80km/h naprawdę daje ciała... :)

    Niestety o ile samochod calkiem fajny, to jednak uklad napedowy nie
    przetrwal proby czasu, problemy z czesciami i serwisowaniem - i
    niestety nie znam juz nikogo, kto by mial taka sprawną.

    --
    venioo

  • 33. Data: 2013-01-13 17:45:24
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 17:30, Lewis pisze:

    > Nie prościej jakiś 2litrowy turbo benzyniak? :)

    Nie ma. Max 1.8 i ma jakieś chore 158 KM. Te nowe mikro-silniczki
    od VW to kaszana kompletna.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 34. Data: 2013-01-13 17:52:35
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 17:45, megrims pisze:

    > Nie ma. Max 1.8 i ma jakieś chore 158 KM. Te nowe mikro-silniczki
    > od VW to kaszana kompletna.

    Ale kto mówi to silnikach od Vaga... Zaaplikować tam 2.0 albo 2.3
    Saabowe czy z Volvo :) Po odpowiednim oprogramowaniu i osprzętowaniu
    zrobisz 450KM z możliwie małym lagiem i będzie naprawdę ciekawa zabawka :)

    Ale z drugiej strony po co robić to w yeti skoro jest masa innych
    ciekawych karoserii :)

    Lewis

  • 35. Data: 2013-01-13 18:24:56
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-13 17:52, Lewis pisze:

> [...]
    > zrobisz 450KM z możliwie małym lagiem i będzie naprawdę ciekawa zabawka :)
    >
    > Ale z drugiej strony po co robić to w yeti skoro jest masa innych

    Można 2.5 Turbo od RS3. Wtedy to będzie straszna zapierdalajka :D
    Powinna wejść. :D

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 36. Data: 2013-01-13 18:38:18
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 18:24, megrims pisze:

    > Można 2.5 Turbo od RS3. Wtedy to będzie straszna zapierdalajka :D
    > Powinna wejść. :D

    No to do dzieła :)
    Jeszcze poszukaj może Quaife robi szpery do skrzyn z yeti :D

    Lewis

  • 37. Data: 2013-01-14 00:05:55
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > Ale kto mówi to silnikach od Vaga... Zaaplikować tam 2.0 albo 2.3
    > Saabowe czy z Volvo :) Po odpowiednim oprogramowaniu i osprzętowaniu
    > zrobisz 450KM z możliwie małym lagiem i będzie naprawdę ciekawa zabawka :)

    Osprzęt owanie masz na myśli budowę sinika od podstaw(wszystko kute)?

  • 38. Data: 2013-01-14 00:22:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-14 00:05, onarjusz pisze:

    > Osprzęt owanie masz na myśli budowę sinika od podstaw(wszystko kute)?

    Nie, po co kuć skoro fabryczny układ korbowo-tłokowy w silnikach B204 i
    B234 wytrzymuje ponad 650KM?
    Silnik rozberać, zniemić pierścienie, panewki, zrobić szlif wału,
    honowanie tulei, pospawać odpowiedni wydech dolot, ewentualnie kolektor,
    założyć większe wtryskiwacze, turbo i voila. Tanim kosztem masz auto
    które zawstydzi niejednego bohatera w bmw, porsche, mitsubishi itd :)

    Lewis

  • 39. Data: 2013-01-14 03:03:11
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

> [...]
    > założyć większe wtryskiwacze, turbo i voila. Tanim kosztem masz auto
    > które zawstydzi niejednego bohatera w bmw, porsche, mitsubishi itd :)

    i po jakim czasie trzeba szukac nowy silnik? miesiac pojezdzi chociaz?

  • 40. Data: 2013-01-14 07:59:24
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-14 03:03, chwdp pisze:

    > i po jakim czasie trzeba szukac nowy silnik? miesiac pojezdzi chociaz?

    Naprawdę Cię to interesuje czy ot tak dla zabicia czasu pleciesz?
    Jeżeli naprawdę to internet zawiera masę informacji o tym ile takie
    silniki wytrzymują.
    Co ciekawe więcej niż seryjne 2.0 TFSI i 2.0TDi ;)

    Lewis