eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe? › Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 17:14:40 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 91
    Message-ID: <iu5520$d66$1@inews.gazeta.pl>
    References: <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <iu2fui$4lf$1@news.net.icm.edu.pl> <iu4mj4$oac$1@inews.gazeta.pl>
    <iu4rkp$bsn$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@4...com>
    <iu51mo$2bg$1@inews.gazeta.pl> <iu52f4$20a$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1309022080 13510 172.20.26.243 (25 Jun 2011 17:14:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 17:14:40 +0000 (UTC)
    X-User: sok_marchwiowy
    X-Forwarded-For: 46.112.1.144
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379109
    [ ukryj nagłówki ]

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "kogutek"
    >
    > >> >> naprawiałem kiedyś silniki Diesla (3-12litrów) które nie miały
    > >> >> świec
    > >> >> żarowych. nie chciałem Kogutkowi dowalać, bo już nie potrzeba. w
    > >> >> każdym
    > >> >> razie istnieje cała masa innych diesli o których samochodom sie
    > >> >> nie
    > >> >> śniło. bez świec, pracują oszczędnie i sprawnie. Na polskich
    > >> >> lotniskach
    > >> >> jest wiele wozów gaśniczo ratowniczych napędzanych dwusuwowymi
    > >> >> Dieslami.
    > >> >> Nie mają świec, mają sprężarki powietrza, (niektóre) nie mają
    > >> >> turbo.
    > >> >>
    > >> >I tu pojawia się problem. Robotnik wykwalifikowany zabiera głos w
    > >> >sprawach o
    > >> >które zna z tego że rozebrał, umył, zawiózł do szlifu i złożył w
    > >> >odwrotnej
    > >>
    > >> Kogutku, ale czy pracujesz jako projektant silnikow ? W jednej z
    > >> przodujacych firm na swiecie ?
    > >>
    > >> >kolejności niż rozebrał. Wyremontować silnik potrafi każdy, tylko
    > >> >nie wszyscy
    > >> >o tym wiedzą. W każdym z tych remontowanych przez Ciebie silników
    > >> >był
    > >> >odpowiednik świecy żarowej. Świeca żarowa to dodatkowe urządzenie.
    > >> >Jak się wie
    > >> >co robi to w pewnych konstrukcjach można je pominąć jako dodatkowy
    > >> >element.
    > >> >Wystarczy odpowiednio zaprojektować na przykład tłok żeby któraś z
    > >> >jego
    > >> >krawędzi była gorzej chłodzona.
    > >>
    > >> i wsadzic wkladki zarowe itp.
    > >> Tym niemniej zakladam ze te silniki zapalaja na rozruszniku i przez
    > >> pare minut zanim osiagna wlasciwa temperature to jednak pracujac
    > >> zadajac klam twoim kategorycznym twierdzeniom.
    > >>
    > >> P.S. Patrze w instrukcje od T-34 .. nic nie pisza o grzaniu swiec :-)
    > >> Ma za to plomieniowy podgrzewacz powietrza.
    > >>
    > >> Zas do ruszania zima zalecaja rozcienczenie oleju (smarowego, nie
    > >> paliwa) benzyna lotnicza. Rozcienczac nafta lub ON nie wolno - tylko
    > >> benzyna lotnicza.
    > >>
    > >>
    > >> J.
    > >>
    > > Chcesz żeby Cie brać poważnie czy jak niegroźnego wariata. porównujesz
    > > specyficzny pojazd z silnikiem skonstruowanym kilkadziesiąt lat temu
    > > do
    > > współczesnego silnika diesla stosowanego w samochodzie osobowym. Miała
    > > ta
    > > jednostka mieć przebieg liczony na kilka tysięcy kilometrów w
    > > wariancie
    > > optymistycznym. Żadna nie pokonała całej trasy od fabryki do Berlina
    > > na
    > > własnych kołach bo były przewożone koleją. Nie dotyczyły jej normy
    > > zużycia
    > > paliwa i żadne normy dotyczące spalin. I na podstawie tamtego silnika
    > > chcesz
    > > udowadniać swoje racje. Dla mnie jesteś niegroźnym wariatem.
    >
    > Zapoznaj się tym wątkiem, już pierwszy post powinien poważnie dać Ci do
    > myślenia
    >
    > http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=143000
    >
    > Wybacz inwektywy pod Twoim adresem, ale z tak zacietrzewioną głupotą już
    > dawno się nie spotkałem
    >
    > PLONK Warning!
    >
    hahaha zwieracze Ci puściły. Powołujesz się na forum idiotów. fajny tekst tam
    jest "Przy -25 to raczej bez świec nie odpali ale przy małym mrozie to nie ma
    problemu a to dlatego że silniki TDI mają dużą kompresje i wczasie kręcenia
    silnikiem podgrzewają powietrze w cylindrach. " Podgrzewa, hahaha. Podgrzewać
    to można kompot. Przy siedmiuset stopniach powietrze świeci. Jak chcesz mnie
    jeszcze bardziej ubawić to napisz ze kafar spalinowy też nie ma świec żarowych
    a przecież to diesel pełną gębą. Ktoś ma w podpisie że chyba Lem stwierdził że
    dokąd nie skorzystał z internetu to nawet nie przypuszczał że na Świecie jest
    aż tylu idiotów. Jak na razie w tym wątku jestem w mniejszości. Nie o mnie to
    powiedział.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: