-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Date: Sat, 25 Jun 2011 18:20:59 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 76
Message-ID: <iu52f4$20a$1@mx1.internetia.pl>
References: <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
<itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
<5...@4...com>
<o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
<iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
<u...@4...com>
<iu2fui$4lf$1@news.net.icm.edu.pl> <iu4mj4$oac$1@inews.gazeta.pl>
<iu4rkp$bsn$1@inews.gazeta.pl>
<2...@4...com>
<iu51mo$2bg$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-78-26.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1309019428 2058 77.253.78.26 (25 Jun 2011 16:30:28 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 16:30:28 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <iu51mo$2bg$1@inews.gazeta.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379103
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "kogutek"
>> >> naprawiałem kiedyś silniki Diesla (3-12litrów) które nie miały
>> >> świec
>> >> żarowych. nie chciałem Kogutkowi dowalać, bo już nie potrzeba. w
>> >> każdym
>> >> razie istnieje cała masa innych diesli o których samochodom sie
>> >> nie
>> >> śniło. bez świec, pracują oszczędnie i sprawnie. Na polskich
>> >> lotniskach
>> >> jest wiele wozów gaśniczo ratowniczych napędzanych dwusuwowymi
>> >> Dieslami.
>> >> Nie mają świec, mają sprężarki powietrza, (niektóre) nie mają
>> >> turbo.
>> >>
>> >I tu pojawia się problem. Robotnik wykwalifikowany zabiera głos w
>> >sprawach o
>> >które zna z tego że rozebrał, umył, zawiózł do szlifu i złożył w
>> >odwrotnej
>>
>> Kogutku, ale czy pracujesz jako projektant silnikow ? W jednej z
>> przodujacych firm na swiecie ?
>>
>> >kolejności niż rozebrał. Wyremontować silnik potrafi każdy, tylko
>> >nie wszyscy
>> >o tym wiedzą. W każdym z tych remontowanych przez Ciebie silników
>> >był
>> >odpowiednik świecy żarowej. Świeca żarowa to dodatkowe urządzenie.
>> >Jak się wie
>> >co robi to w pewnych konstrukcjach można je pominąć jako dodatkowy
>> >element.
>> >Wystarczy odpowiednio zaprojektować na przykład tłok żeby któraś z
>> >jego
>> >krawędzi była gorzej chłodzona.
>>
>> i wsadzic wkladki zarowe itp.
>> Tym niemniej zakladam ze te silniki zapalaja na rozruszniku i przez
>> pare minut zanim osiagna wlasciwa temperature to jednak pracujac
>> zadajac klam twoim kategorycznym twierdzeniom.
>>
>> P.S. Patrze w instrukcje od T-34 .. nic nie pisza o grzaniu swiec :-)
>> Ma za to plomieniowy podgrzewacz powietrza.
>>
>> Zas do ruszania zima zalecaja rozcienczenie oleju (smarowego, nie
>> paliwa) benzyna lotnicza. Rozcienczac nafta lub ON nie wolno - tylko
>> benzyna lotnicza.
>>
>>
>> J.
>>
> Chcesz żeby Cie brać poważnie czy jak niegroźnego wariata. porównujesz
> specyficzny pojazd z silnikiem skonstruowanym kilkadziesiąt lat temu
> do
> współczesnego silnika diesla stosowanego w samochodzie osobowym. Miała
> ta
> jednostka mieć przebieg liczony na kilka tysięcy kilometrów w
> wariancie
> optymistycznym. Żadna nie pokonała całej trasy od fabryki do Berlina
> na
> własnych kołach bo były przewożone koleją. Nie dotyczyły jej normy
> zużycia
> paliwa i żadne normy dotyczące spalin. I na podstawie tamtego silnika
> chcesz
> udowadniać swoje racje. Dla mnie jesteś niegroźnym wariatem.
Zapoznaj się tym wątkiem, już pierwszy post powinien poważnie dać Ci do
myślenia
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=143000
Wybacz inwektywy pod Twoim adresem, ale z tak zacietrzewioną głupotą już
dawno się nie spotkałem
PLONK Warning!
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.11 18:20 zdan
- 25.06.11 19:05 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 25.06.11 19:14 kogutek
- 25.06.11 19:31 MarcinJM
- 25.06.11 19:37 jerzu
- 25.06.11 19:44 Czarek Daniluk
- 25.06.11 19:48 Czarek Daniluk
- 25.06.11 19:49 Czarek Daniluk
- 25.06.11 20:04 J.F.
- 25.06.11 20:05 Czarek Daniluk
- 25.06.11 20:17 DoQ
- 25.06.11 20:21 Czarek Daniluk
- 25.06.11 20:34 DoQ
- 25.06.11 20:49 Artur Maśląg
- 25.06.11 20:58 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=