eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe?Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 18:20:59 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 76
    Message-ID: <iu52f4$20a$1@mx1.internetia.pl>
    References: <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <iu2fui$4lf$1@news.net.icm.edu.pl> <iu4mj4$oac$1@inews.gazeta.pl>
    <iu4rkp$bsn$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@4...com>
    <iu51mo$2bg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-78-26.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1309019428 2058 77.253.78.26 (25 Jun 2011 16:30:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 16:30:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <iu51mo$2bg$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379103
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kogutek"

    >> >> naprawiałem kiedyś silniki Diesla (3-12litrów) które nie miały
    >> >> świec
    >> >> żarowych. nie chciałem Kogutkowi dowalać, bo już nie potrzeba. w
    >> >> każdym
    >> >> razie istnieje cała masa innych diesli o których samochodom sie
    >> >> nie
    >> >> śniło. bez świec, pracują oszczędnie i sprawnie. Na polskich
    >> >> lotniskach
    >> >> jest wiele wozów gaśniczo ratowniczych napędzanych dwusuwowymi
    >> >> Dieslami.
    >> >> Nie mają świec, mają sprężarki powietrza, (niektóre) nie mają
    >> >> turbo.
    >> >>
    >> >I tu pojawia się problem. Robotnik wykwalifikowany zabiera głos w
    >> >sprawach o
    >> >które zna z tego że rozebrał, umył, zawiózł do szlifu i złożył w
    >> >odwrotnej
    >>
    >> Kogutku, ale czy pracujesz jako projektant silnikow ? W jednej z
    >> przodujacych firm na swiecie ?
    >>
    >> >kolejności niż rozebrał. Wyremontować silnik potrafi każdy, tylko
    >> >nie wszyscy
    >> >o tym wiedzą. W każdym z tych remontowanych przez Ciebie silników
    >> >był
    >> >odpowiednik świecy żarowej. Świeca żarowa to dodatkowe urządzenie.
    >> >Jak się wie
    >> >co robi to w pewnych konstrukcjach można je pominąć jako dodatkowy
    >> >element.
    >> >Wystarczy odpowiednio zaprojektować na przykład tłok żeby któraś z
    >> >jego
    >> >krawędzi była gorzej chłodzona.
    >>
    >> i wsadzic wkladki zarowe itp.
    >> Tym niemniej zakladam ze te silniki zapalaja na rozruszniku i przez
    >> pare minut zanim osiagna wlasciwa temperature to jednak pracujac
    >> zadajac klam twoim kategorycznym twierdzeniom.
    >>
    >> P.S. Patrze w instrukcje od T-34 .. nic nie pisza o grzaniu swiec :-)
    >> Ma za to plomieniowy podgrzewacz powietrza.
    >>
    >> Zas do ruszania zima zalecaja rozcienczenie oleju (smarowego, nie
    >> paliwa) benzyna lotnicza. Rozcienczac nafta lub ON nie wolno - tylko
    >> benzyna lotnicza.
    >>
    >>
    >> J.
    >>
    > Chcesz żeby Cie brać poważnie czy jak niegroźnego wariata. porównujesz
    > specyficzny pojazd z silnikiem skonstruowanym kilkadziesiąt lat temu
    > do
    > współczesnego silnika diesla stosowanego w samochodzie osobowym. Miała
    > ta
    > jednostka mieć przebieg liczony na kilka tysięcy kilometrów w
    > wariancie
    > optymistycznym. Żadna nie pokonała całej trasy od fabryki do Berlina
    > na
    > własnych kołach bo były przewożone koleją. Nie dotyczyły jej normy
    > zużycia
    > paliwa i żadne normy dotyczące spalin. I na podstawie tamtego silnika
    > chcesz
    > udowadniać swoje racje. Dla mnie jesteś niegroźnym wariatem.

    Zapoznaj się tym wątkiem, już pierwszy post powinien poważnie dać Ci do
    myślenia

    http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=143000

    Wybacz inwektywy pod Twoim adresem, ale z tak zacietrzewioną głupotą już
    dawno się nie spotkałem

    PLONK Warning!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: