eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe?Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Fri, 24 Jun 2011 23:07:54 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <iu2ut4$k8i$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <itvqvb$j1h$1@node2.news.atman.pl> <itvsuk$ot1$1@inews.gazeta.pl>
    <iu05bk$60u$1@mx1.internetia.pl> <iu07je$1h1$1@inews.gazeta.pl>
    <iu08ha$n5h$1@mx1.internetia.pl> <iu0h5n$23e$1@inews.gazeta.pl>
    <iu2k22$r2k$1@mx1.internetia.pl> <4e04dd93$1@news.home.net.pl>
    <iu2r3q$ut$1@mx1.internetia.pl> <iu2sof$gra$1@inews.gazeta.pl>
    <iu2tid$dk1$1@mx1.internetia.pl> <iu2tsd$klg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-78-26.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1308950244 20754 77.253.78.26 (24 Jun 2011 21:17:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2011 21:17:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <iu2tsd$klg$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378941
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kogutek"

    >> >> Świece SĄ potrzebne do rozruchu gdy tłok, ścianki cylindrów i cała
    >> >> reszta jest zimna i odbiera ciepło od sprężanego powietrza co
    >> >> utrudnia
    >> >> rozruch, zwłaszcza w silnikach bez bezpośredniego wtrysku (czyli
    >> >> jak
    >> >> sądzę w silnikach, które opisujesz) w moim silniku jak już
    >> >> napisałem
    >> >> świece w temperaturze powyżej 12*C nie włączają się nawet do
    >> >> rozruchu.
    >> >>
    >> > Udowodnij tą śliską i nieprawdziwą tezę. Policz o ile źródło
    >> > ciepła
    >> > jakim
    >> > jest świeca żarowa podniesie temperaturę w cylindrze przy rozruchu.
    >> > Przyjmij
    >> > że silnik przy rozruchu jest kręcony z prędkością 500 obr/min. Ma
    >> > pojemność 2
    >> > litry świeca ma 200W. No to jaki bedzie przyrost temperatury w
    >> > cylindrze?
    >>
    >> Człowieku - udowodniło to już ze trzy miliardy ludzi na całym
    >> świecie -
    >> starszego diesla nie zapalisz bez świec żarowych na mrozie, ale jak
    >> świece podgrzeją powietrze w cylindrze to zapala bez problemu - więc
    >> na
    >> cholere mi to liczyć skoro tak jest?
    >>
    > Udowodnij i policz. Nic więcej nie chcę. Jak Ci wyjdzie że podniesie o
    > 300
    > stopni to jutro o 12 na Placu wolności zjem myszkę od komputera. Tylko
    > jak
    > zaczniesz udowadniać to pamiętaj że ja to przed chwilą policzyłem. I
    > kitu nie
    > wciśniesz.

    Chciałeś mnie wyprowadzić z równowagi i przez chwilę właściwie udała Ci
    się ta sztuka :)

    Pozdrówki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: