eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe? › Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Fri, 24 Jun 2011 22:51:28 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <iu2tua$flf$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <itvqvb$j1h$1@node2.news.atman.pl> <itvsuk$ot1$1@inews.gazeta.pl>
    <iu05bk$60u$1@mx1.internetia.pl> <iu07je$1h1$1@inews.gazeta.pl>
    <iu08ha$n5h$1@mx1.internetia.pl> <iu0h5n$23e$1@inews.gazeta.pl>
    <iu2k22$r2k$1@mx1.internetia.pl> <4e04dd93$1@news.home.net.pl>
    <iu2r3q$ut$1@mx1.internetia.pl> <iu2sof$gra$1@inews.gazeta.pl>
    <iu2t5d$i4s$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-78-26.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1308949258 16047 77.253.78.26 (24 Jun 2011 21:00:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2011 21:00:58 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <iu2t5d$i4s$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378935
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kogutek"

    >> > Świece SĄ potrzebne do rozruchu gdy tłok, ścianki cylindrów i cała
    >> > reszta jest zimna i odbiera ciepło od sprężanego powietrza co
    >> > utrudnia
    >> > rozruch, zwłaszcza w silnikach bez bezpośredniego wtrysku (czyli
    >> > jak
    >> > sądzę w silnikach, które opisujesz) w moim silniku jak już
    >> > napisałem
    >> > świece w temperaturze powyżej 12*C nie włączają się nawet do
    >> > rozruchu.
    >> >
    >> Udowodnij tą śliską i nieprawdziwą tezę. Policz o ile źródło ciepła
    >> jakim
    >> jest świeca żarowa podniesie temperaturę w cylindrze przy rozruchu.
    >> Przyjmij
    >> że silnik przy rozruchu jest kręcony z prędkością 500 obr/min. Ma
    >> pojemność 2
    >> litry świeca ma 200W. No to jaki bedzie przyrost temperatury w
    >> cylindrze?
    >>
    > I jeszcze wymyśl coś bo w czasie 50ms temperatura w cylindrze rośnie o
    > 700
    > stopni w wyniku sprężania. I czy czasami to powietrze o temperaturze
    > 700
    > stopni nie grzeje świecy.

    Tak kurwa grzeje, a przewody zasilające podpieli dla picu, żeby check
    control mógł się wykazać. Wybacz, że jestem niegrzeczny, ale mam już
    dość tej jałowej dyskusji.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: