eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe?Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Czarek Daniluk <"czarek#$#"@nospamcedaniluknospam.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Fri, 24 Jun 2011 21:56:54 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <iu2q6o$put$1@news.onet.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <iu2mru$oqj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs166635.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1308945435 26589 178.56.118.44 (24 Jun 2011 19:57:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2011 19:57:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    In-Reply-To: <iu2mru$oqj$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378919
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-24 21:00, s...@W...gazeta.pl pisze:
    > jerzu<t...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    >> On Fri, 24 Jun 2011 11:04:59 +0200, DoQ<p...@g...com> wrote:
    >>
    >>> A jeśli diesel nie ma świec żarowych?
    >>
    >> Tym gorzej dla diesla. Wg kogutkowych rewelacji nie ma prawa działać.
    >> A działa.
    >>
    >>
    > Gwarantuję Ci że współczesny diesel z wykręconymi świecami żarowymi i
    > zaślepionymi otworami po nich nie będzie działał prawidłowo. Dla Ciebie
    > działanie to że się obraca, zużywa paliwo i wylatują z niego spaliny. Dla mnie
    > działanie to trzymanie wszystkich parametrów w granicach tolerancji.
    >
    A ja Ci gwarantuję że będzie działał prawidłowo - po rozgrzaniu do
    optymalnej temperatury pracy.
    Świeca żarowa w nowoczesnym dieslu ma za zadanie po 1 - ułatwić zapłon
    na zimno, po 2 ułatwić rozgrzanie do temperatury pracy, po 3
    ustabilizować pracę zimnego silnika.
    Po jakimś czasie po rozgrzaniu świeca nie ma najmniejszego znaczenia i
    wpływu na pracę silnika diesla.
    Przypominam - silnik diesla to silnik o zapłonie samoczynnym !!, gdzie
    zapłon wtryśniętej ropy jest od temperatury sprężonego powietrza.

    Pozdrawiam !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: