-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!news.
nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Date: Thu, 23 Jun 2011 23:55:46 +0200
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 22
Message-ID: <iu0b8j$dep$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
<itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
<5...@4...com>
<o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1308864595 13785 149.156.157.66 (23 Jun 2011 21:29:55 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Jun 2011 21:29:55 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
X-Antivirus: avast! (VPS 110623-0, 2011-06-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378729
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości:
> Paliwo w dieslu nie zapala się od gorącego powietrza tylko od świecy
> żarowej.
> To że prąd do niej jest wyłączony to w czasie pracy jest rozgrzana tak jak
> by
> był włączony.
Paliwo się nie zapala tylko pary paliwa się ulegają spaleniu na wskutek
dużego ciśnienia efektywnego, który jest wynikiem dużego stopnia sprężania.
Obecnie stopień sprężania maleje: dawniej ponad 22:1 dziś 16:1 co jest
wynikiem róźnych kształtów denka tłoka i kanałów dolotowych (klap wirowych)
powodujących lepsze zawirowanie i wymieszania par paliwa i powietrzem.
Dużo też odgrywa ciśnienie wtrysku, ilość otworków wtrykiwacza, kąt iglicy
rozpylacza itd.
Pozdr.
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.11 00:01 Bugatti
- 24.06.11 00:48 Filip KK
- 24.06.11 00:51 Filip KK
- 24.06.11 01:10
- 24.06.11 01:13 kogutek
- 24.06.11 01:26 kogutek
- 24.06.11 01:33 kogutek
- 24.06.11 06:47 MarcinJM
- 24.06.11 11:04 DoQ
- 24.06.11 11:21 Olo
- 24.06.11 11:43 Filip KK
- 24.06.11 12:17 kamil
- 24.06.11 12:18 kamil
- 24.06.11 12:21 Olo
- 24.06.11 12:35 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=