-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
Date: Thu, 23 Jun 2011 22:33:53 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 19
Message-ID: <iu08ha$n5h$1@mx1.internetia.pl>
References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
<itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
<5...@4...com>
<o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
<itvqvb$j1h$1@node2.news.atman.pl> <itvsuk$ot1$1@inews.gazeta.pl>
<iu05bk$60u$1@mx1.internetia.pl> <iu07je$1h1$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-78-26.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1308861802 23729 77.253.78.26 (23 Jun 2011 20:43:22 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Jun 2011 20:43:22 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <iu07je$1h1$1@inews.gazeta.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378714
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "kogutek"
> Ty to sobie wyobrażasz bo kontrolka się nie świeci. Ale niech Ci
> będzie. Przy
> rozruchy się nie włączają. Ale po odpaleniu rozgrzewają się do takiej
> temperatury że stanowią źródło ciepła do kontrolowanego odpalenia
> mieszanki.
> Naturalnym stanem dla silnika jest stan pracy a nie odpalanie. Jak się
> nie
> włączają to zrób eksperyment i je wykręć a otwory zaślep. Zobaczysz
> wtedy jak
> odpali a nawet jeśli odpali to ile siły będzie miał, jaki dym z rury
> będzie
> leciał.
Po co mam je wykręcać? uruchamiałem silnik, gdy świece miały zdjęte
przewody zasilające - pracował tak jak zwykle.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.11 22:33 Czarek Daniluk
- 23.06.11 23:10 JK
- 23.06.11 23:47 Bugatti
- 23.06.11 23:49 Bugatti
- 23.06.11 23:55 Bugatti
- 24.06.11 00:01 Bugatti
- 24.06.11 00:48 Filip KK
- 24.06.11 00:51 Filip KK
- 24.06.11 01:10
- 24.06.11 01:13 kogutek
- 24.06.11 01:26 kogutek
- 24.06.11 01:33 kogutek
- 24.06.11 06:47 MarcinJM
- 24.06.11 11:04 DoQ
- 24.06.11 11:21 Olo
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=