eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1.8 TDCI wywaliło płyn przez korekRe: 1.8 TDCI wywaliło płyn przez korek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1.8 TDCI wywaliło płyn przez korek
    Date: Sun, 9 Jun 2019 21:24:51 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Archive: no
    Message-ID: <yiiee6swsfh6.1itzympna4blj$.dlg@40tude.net>
    References: <5cf4ca90$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf67567$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Reply-To: p...@w...pl
    NNTP-Posting-Host: 83.25.223.123.ipv4.supernova.orange.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1560108543 23453 83.25.223.123 (9 Jun 2019 19:29:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Jun 2019 19:29:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2658234
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 04 Jun 2019 15:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

    >> Dzięki wszystkim za odpowiedzi, jednak zrezygnowałem jak poczytałem o
    >> tym silniku. Gdyby to było 2.0 z PSA to pewnie bym wziął.
    >> A w tym niepewne wtryski Siemensa
    >
    > A co w nich niepewnego? I tak trzeba bedzie w koncu wymienic.

    Pytanie tylko kiedy. Ja ma 1.8 TDCI w zwykłym Focusie i przy przebiegu 340
    tys. kilometrów wtryski nie dają żadnych objawów nieprawidłowej pracy.
    Zapala, nie kopci, pali tyle co zawsze.

    >>, rozrząd z dwoma paskami gdzie same
    >> części z 1500 PLN kosztują.
    >
    > Jak czesto sie wymienia? W moim dieslu co 150kkm - to troche dziwne zeby
    > to czy rozrzad bedzie kosztował 1000 czy 1500 miało jakiekolwiek
    > znaczenie przy wyborze auta.

    W tym silniku rozrząd wymienia się co 200 tys. kilometrów, Graty drogie,
    roboty z tym strasznie dużo, więc w dwóch tysiącach ciężko się zmieścić.
    Kwestia co lepsze: rozrząd za 600 do wymiany co 60 tys., czy za 2k do
    wymiany co 200?

    >> Jedyny plus to brak DPF, ale to mi akurat
    >> nie przeszkadza, bo większość przebiegu tłukę po trasami.
    >
    > No to co? I tak padnie :)

    DPF nie ma, ale jest koło dwumasowe, które nie szokuje trwałością. Komplet
    ze sprzęgłem kosztuje 1300, więc z wymianą też pod dwa tysiące podchodzi.

    Ja pomału leczę się diesla.


    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: