-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx01
.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@x...abc>
Subject: Re: 1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@n...onet.pl>
<4e65fd96$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<j45170$dto$1@mx1.internetia.pl>
<4e66380e$0$3505$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 06 Sep 2011 22:18:45 GMT
Lines: 17
Message-ID: <4e669c44$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1315347525 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2493 80.52.166.102:37126
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2396562
[ ukryj nagłówki ]begin Krzysiek Kielczewski
>> Ale całkowicie nigdy się nie zniesie. Jak cylinder byłby cały czas
>> otwarty to pewnie starty byłyby sporo mniejsze.
>
> Pewnie nie.
Bo? Nie ma siły, żeby sprężanie nie powodowało strat, nawet jeśli potem
rozprężanie częściowo je znosi (albo na odwrót).
Myślę, że tu chodzi o to, że ten silnik jest doładowany. Wtedy po przy
zamkniętych dwóch cylindrach turbo pompuje tylko do dwóch więc może tam
wytworzyć większe ciśnienie. HEMI jest z kolei silnikiem atmosferycznym.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty