  • 1. Data: 2014-10-03 17:22:05
    Temat: żarówki Tungsram opinie
    Od: "Y" <o...@m...com>

    Czy ktoś z Was używa żarówek H4 Tungsram Megalight Ultra 120% i podzieli się
    opinią na ich temat? Jak wygląda sprawa z ich żywotnością?

    Miałem dawniej wersję 90% i byłem zadowolony z ilości światła, żarówki te
    wytrzymały 7 miesięcy. Skusiłem się później na Philips Xtreme i żywotnością
    zbliżone były do Tungsramów, barwa światła jeszcze lepsza (jaskrawe, czyste
    białe światło), super się jeździło w nocy, ale cena zbyt wysoka, by znów
    rozważać ich zakup.

    Teraz mam jakieś najtańsze Hella i o ile w trybie świateł drogowych świecą
    sensownie i jasno, o tyle światła mijania to porażka: świecą żółto i słabo.

  • 2. Data: 2014-10-03 17:32:16
    Temat: Re: żarówki Tungsram opinie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Y" napisał w wiadomości
    >Czy ktoś z Was używa żarówek H4 Tungsram Megalight Ultra 120% i
    >podzieli się opinią na ich temat? Jak wygląda sprawa z ich
    >żywotnością?

    Kiedys mialem jakies "lepsze" Tungsramy, to dlugo nie wytrzymaly.
    To chyba typowa cecha tych "lepszych" zarowek, ktorej nie bardzo
    rozumiem ... bo 120% wiecej swiatla na pewno nie daja, norma nie
    pozwala :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-10-03 19:27:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-10-03 17:22, Y pisze:
    > Czy ktoś z Was używa żarówek H4 Tungsram Megalight Ultra 120% i
    > podzieli się opinią na ich temat? Jak wygląda sprawa z ich
    > żywotnością?

    A gdzie można je kupić ???

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2014-10-03 20:10:16
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <flyt@e@gazeDaA.pl>

    > A gdzie można je kupić ???

    Np: w auto-lamp Pabianice.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2014-10-03 22:26:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.10.2014 17:22, Y pisze:
    > Czy ktoś z Was używa żarówek H4 Tungsram Megalight Ultra 120%

    miałem ci jak Xsare kombi. lampy jak świeczki. żarówki - jakie tylko
    można sobie zażyczyć. jak ktokolwiek cokolwiek polecał na grupie -
    kupowałem. Było co kupować, bo im lepsza żarówka, tym szybciej się
    przepalała. No name ze stacji benzynowej świeciły najdłużej. Po stłuczce
    wymieniono mi jedną z lamp, to drugą kupiłem nową, bo juz słabość
    świecenia zwalałem na stare odbłyśniki i matowe klosze. świeciło marnie,
    niezależnie od podejmowanych kroków.
    Teraz mam xsarę piscasso z nieco tylko inaczej wyglądającymi lampami. w
    nich są żarówki no name ze stacji benzynowej. świecą jak w dzień. Nie
    żeby jakoś specjalnie dupe urywało, ale widzę wszystko, niemam na co
    narzekać, żadnych innych żarówek nie kupię.

    Biorąc pod uwagę powyższa historię, trudno będzie uznać jakąkolwiek
    opinię za miarodajną. Chyba że ktoś może zamontować na chwilę dwie różne
    żarówki i sprawdzić w parkingu podziemnym...

    ToMasz

  • 6. Data: 2014-10-04 13:44:04
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Wszystko zależy tż od konkretnego auta. Peugeot Partner 2011 co chwila
    przepala H4 (kilka miesięcy). Vw scirocco 1981 ma żarówki H4 od kilku
    lat (jakis osram night breaker czy cos).

  • 7. Data: 2014-10-05 09:47:43
    Od: "Koziołek" <k...@w...pl>

    Nex@pl napisał:
    > Wszystko zależy tż od konkretnego auta. Peugeot Partner 2011 co chwila
    > przepala H4 (kilka miesięcy).
    Słyszałem o tej przypadłości - i odczułem na własnej skórze ;)
    W moim tepee pomogło założenie świateł dziennych i niejeżdżenie w nocy ;)

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 8. Data: 2014-10-08 00:28:06
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Y" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > się opinią na ich temat? Jak wygląda sprawa z ich żywotnością?
    >
    > Miałem dawniej wersję 90% i byłem zadowolony z ilości światła, żarówki te

    Jeśli byłeś zadowolony z poprzednich, to i z tych będziesz.

    Światła jest naprawdę sporo, wg mnie są porównywalne z Osram NB.

    Trwałość taka jak we wszystkich super/hiper/mega/% markowych żarówkach.

    Wiwo

  • 9. Data: 2014-10-08 00:38:48
    Temat: Re: �ar�wki Tungsram opinie
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 5 października 2014 09:47:43 UTC+2 użytkownik Kozioi? 1/2 ek
    napisał:

    > Słyszałem o tej przypadłości - i odczułem na własnej skórze ;)
    >
    > W moim tepee pomogło założenie świateł dziennych i niejeżdżenie w nocy ;)
    >

    > Pozdr.,
    >

    > Koziołek

    jak wprowadzili światłą mijania na stałe to pojawiły się ściemniacze do świateł
    mijania. W dzień mijania potrzebne są jak szankier na kutasie i mogą gorzej świecić,
    byle by jakoś świeciły. Obnizenie napięcia o 2 volty spowoduje na pewno kilkukrotny
    wzrost trwałości żarówek.

  • 10. Data: 2014-10-08 11:54:33
    Temat: Re: ?? 1/2 ar?? 1/2 wki Tungsram opinie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-10-07, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

> [...]
    byle by jakoś świeciły. Obnizenie napięcia o 2 volty spowoduje na pewno kilkukrotny

    Wzrost trwalosci tak ale za to szybsza ich degradacje bo przy obnizonym napieciu
    slabo zachodzi cykl halogenowy.

    --
    Artur
    ZZR 1200