  • 121. Data: 2010-08-15 20:39:17
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Nie trzeba zgadywać - wystarczy popatrzeć na wrotkę.

    No ja widzę "begin" przy Twoim podpisie. Skoro więc pytasz o siebie, to
    menelem chyba nie jesteś, potrollować sobie może czasem lubisz, ale
    chamskim trollem też raczej nie jesteś, czyli wygląda na to, ze jesteś
    człowiekiem. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 122. Data: 2010-08-15 20:42:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-15 20:39, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > No ja widzę "begin" przy Twoim podpisie.

    Nic dziwnego, skoro tak skonfigurowałeś swój czytnik. Widzą to wszyscy
    w Twoich odpowiedziach.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 123. Data: 2010-08-15 20:44:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 15:46:42 +0200, DoQ napisał(a):

    > Nieletnich <15 roku? Jest.

    A może tak trzymać się tematu? Twoja odpowiedź kolejny raz ma się nijak do
    pytania.

    AK

  • 124. Data: 2010-08-15 20:47:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-15 20:44, Andrzej Kubiak pisze:

    > A może tak trzymać się tematu? Twoja odpowiedź kolejny raz ma się nijak do
    > pytania.

    LOL - Twoja za to jest doskonale związana z tematem.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 125. Data: 2010-08-15 20:48:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 15 Aug 2010 18:37:57 GMT, to wrote:
    >Taki sam to taki sam co do kwoty. A tak przy okazji. Jakie "zarobki
    >miesięczne" ma osoba dysponująca miliardem złotych w nieruchomościach i
    >dziełach sztuki, ale niepracująca?

    A ile podala na picie ? Bo nieruchomosciami nie da sie jezdzic, a
    dzielami sztuki to tylko inzynierskiej :)

    Utrzymanie nieruchomosci kosztuje, ubezpieczenia tez, wiec zapewne ma
    calkiem wymierne przychody, godne pozazdroszczenia.

    J.

  • 126. Data: 2010-08-15 20:48:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-15 20:37, to pisze:

    > Taki sam to taki sam co do kwoty. A tak przy okazji. Jakie "zarobki
    > miesięczne" ma osoba dysponująca miliardem złotych w nieruchomościach i
    > dziełach sztuki, ale niepracująca?

    Naje się obrazem ?

    6008

  • 127. Data: 2010-08-15 21:07:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Raz, że uważa, iż da się jeździć koncernem samochodowym (BMW to koncern,
    > bmw to samochód).

    czyli innymi słowy moi rodzice jeżdzą peugeotem z koncernu PSA?

    LOL

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 128. Data: 2010-08-15 21:26:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Naje się obrazem ?

    Żarty sobie robisz? Dla człowieka obracającego miliardami coś takiego jak
    kasa na jedzenie to problem rzędu załatwienia piątaka dla zwykłego
    człowieka. Księgujesz gdzieś każdego piątaka? Zresztą nawet gdyby ów
    miliarder kwoty tego rzędu wykazał, to i tak mandat obliczony na tej
    podstawie miałby się nijak do jego rzeczywistej zamożności.

    --
    ignorance is bliss

  • 129. Data: 2010-08-15 21:33:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Nic dziwnego, skoro tak skonfigurowałeś swój czytnik. Widzą to wszyscy w
    > Twoich odpowiedziach.

    Nie wiedziałem, że można pisać czytnikiem. A można też czytać pisanką? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 130. Data: 2010-08-15 21:38:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:
    > Nie wiedziałem, że można pisać czytnikiem. A można też czytać pisanką? ;)

    A wiesz ze mozesz nagrywac na pamieci flash czytnikiem kart SD/CF, czy
    kupujesz specjalna nagrywarke?

    Pozdrawiam
    Pawel