    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Date: Thu, 19 Aug 2010 18:01:53 +0200

    news:i4j79i$76a$1@node1.news.atman.pl...

    > występujesz
    >
    > hy hy. Niestety nie. Najpierw skladasz skarge na niezasadne zatrzymanie.
    > Masz na to 7 dni od daty doreczenia CI protokolu o zatrzymaniu. Nastepnie
    > sad to rozpatruje. Niestety sad nie sprawdza zasadnosci zarzutow a jedynie
    > zasadnosc zatrzymania tj czy podczas zatrzymania na podstawie przypuszczen
    > policja moga podjac decyzje o zatrzymaniu.

    To teraz przeczytaj sobie jeszcze raz, przeciwko komu występujesz. Nie
    przeciwko Policji. Przeciwko temu matołowi, który Cię pomówił.

> [...]
    > dniu wyznaczonym przez SM przyszlo 5 gosci do mnie do mieszkania. Nie
    > wpuscilem ich. Zlozyli wiec na policji zawiadomienie, ze im grozilem,
    > jednego chwycilem za gardlo i podnioslem jedna reka (wazyl 85 kilo),
    > zlamalem kregosłup i wyciąłem rury wodne o wartosci 1500 złotych. Zostałem
    > zatrzymany. Siedziałem 30 godzin. Gdy w końcu wyszło co i jak komendant
    > osobiście zaproponował mi, że odwiezie mnie do domu.

    > Skarga na zasadność zatrzymania została odrzucona gdyż policjanci działali
    > dobrej wierze bo w końcu ktoś złożył zawiadomienie.

    Do tego momentu jest ok. No, może trochę Policję poniosło, chyba, że
    wyglądasz jak recydywista.

    > Złożyłem zatem zawiadomienie o zawiadomieniu o niepopełnionym
    > przestępstwie
    > przez Michała Dembowego pracownika lokalnego MPEC. Zostałą umożona gdyż
    > Pan
    > Michał użył sformuowania, że to "najprawdopodobniej" ja i nie widział kto
    > wyciął rury, a wartość szkody podał na oko.

    I najprawdopodobniej Ty podnosiłeś jakiegoś gościa za gardło i łamałeś mu
    kręgosłup? ;)

    > Okazało się, że udokuemtowana
    > szkoda nie przekracza 3 złotych. Sprawa o złamanie kręgosłupa zakończyła
    > się
    > poprzez dokonanie obdukcji pobitego w której nie stwierdzono żadnych
    > obrażeń
    > (zapraszam na rozprawe w sprawie cywilnej sygnatura Ic1150/09 (W-w))

    Czyli ktoś Cię oskarżył o złamanie kręgosłupa, którego nie był w stanie
    wykazać, ba - nie miał na ciele żadnych obrażeń? I tak to zostawiłeś? I
    wycena "na oko" była zawyżona o jakieś 500 razy? To tak, jakby Cię ktoś
    oskarżył o kradzież bułki o wartości 2000 PLN. Wycena "na oko"...

    > Wysokosc odszkodowania nie moze byc z kosmosu. Musisz ja tez udowodnic
    > czyli
    > jak zabrali Cie w piatek wieczorem a oddali w poniedzialek przed switem to
    > trudno jest udowodnic, ze poniosles jakakolwiek strate. Karmili Cie,
    > miales
    > cieple miejsce.

    Mój drogi - i tutaj jest właśnie pole do popisu dla DOBREGO prawnika. Możesz
    mieć od tego momentu lęki, możesz widzieć mroczki przed oczami, panicznie
    reagować na Policję, generalnie może Ci się bardzo niedobrze podziać w
    głowie. Na każdy system jest sposób.

    > no ale wychodzimy z zalozenia, ze prawo ma po rowno traktowac obywateli.
    > Czemu menel nie wychodzi a bogaty ma wyjsc?? A czemu w dodatku tak jest ?
    > Bo
    > bogatego stac na prawnika.A kto mu odda za tego prawnika ?

    Nikt mu nie odda. Zarabia i go stać.

    > I nie mow, ze podaje jakies wyimaginowane przypadki. Prawo musi
    > obowiazywac
    > w kazdym czasie a nie tylko przypadki standardowe. Niestandardowe to
    > wsadzamy do wiezienia bez procesu ba sa niestandardowe.

    Nie da się dyskutować na poziomie abstrakcji takim, jaki przyjmujesz. To
    tak, jakbyś napisał, że wszyscy blondyni to są debile, bo nad morzem Policja
    takiego złapała i się okazało, że debil.

    > ale to wystepuje kazdego tygodnia. Czemu margines ma byc poszkodowany

    Więc skoro występuje każdego tygodnia to podaj jaki to jest odsetek
    wszystkich zatrzymań.

    > możliwości
    >
    > Ale najbiedniejszy jest najbiedniejszy z wyboru ?? W takim razie wycofac
    > te
    > wszystkie zasilki, renty, zapomogi. Niech wezma dupe do roboty i zarabiaja

    Najbiedniejszy w wielu przypadkach jest często najbiedniejszy z wyboru, w
    szczególności dotyczy to osób typu "menel", które z taką lubością tutaj
    podajesz jako wiodący przykład.

    Jurand.