  • Data: 2010-08-20 14:40:00
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli ktoś Cię oskarżył o złamanie kręgosłupa, którego nie był w stanie
    > wykazać, ba - nie miał na ciele żadnych obrażeń? I tak to zostawiłeś? I
    > wycena "na oko" była zawyżona o jakieś 500 razy? To tak, jakby Cię ktoś
    > oskarżył o kradzież bułki o wartości 2000 PLN. Wycena "na oko"...

    no pisalem, ze zlozylem zawiadomienie o zlozeniu zawiadomienia o
    niepopelnionym przestepstwie. Zostalo umorzone.

    > Mój drogi - i tutaj jest właśnie pole do popisu dla DOBREGO prawnika.
    Możesz
    > mieć od tego momentu lęki, możesz widzieć mroczki przed oczami, panicznie
    > reagować na Policję, generalnie może Ci się bardzo niedobrze podziać w
    > głowie. Na każdy system jest sposób.

    mi juz przeszlo walczenie z systemem. Dostalem kopniaka i tyle. Nie warto
    walczyc z wiatrakami. Coprawda od tego czasu zaczalem walczyc ze straza
    miejska we wrocławiu (www.sm-wroclaw.pl) ale to inna liga

    > Najbiedniejszy w wielu przypadkach jest często najbiedniejszy z wyboru, w
    > szczególności dotyczy to osób typu "menel", które z taką lubością tutaj
    > podajesz jako wiodący przykład.

    masz racje. Zaczepilem raz takiego zlomiarza co twarz ma jakby pil przez
    ostatnie 365 dni. Pytam sie czy nie chce sie zabrac za jakas robote. Dam mu
    50 zlotych za zamiecienie 60 metrow chodnika o szerokosci okolo 2m. Zasmial
    sie i powiedzial, ze za ten zlom to on wycia 2500 zlotych miesiecznie i te
    50 zeta to on by sie zabardzo zmeczyl.

    Icek