  • 31. Data: 2013-08-26 21:09:30
    Temat: Re: )
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 26 Aug 2013 21:07:33 +0200 osobnik zwany WOJO napisał:

    > I na KRUSie :)
    > Do kiedy będą w Polsce takie przekręty? Do kiedy się da...
    > WOJO

    bo cała reszta swiata jest pobożna i nie kradnie i do tego ma wspaniałe
    przepisy przyjazne podatnikom. Weź mnie nie rozśmieszaj.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2013-08-26 21:37:59
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > bo cała reszta swiata jest pobożna i nie kradnie i do tego ma wspaniałe
    > przepisy przyjazne podatnikom. Weź mnie nie rozśmieszaj.

    To, że wszyscy kradną nie oznacza, że Ty też masz być złodziejem...
    A moje słowa mają raczej posmak goryczy, bo sam jestem na ZUSie i mam
    nadzieję,
    że za 25 lat nie będę żebrał, żeby przeżyć.
    WOJO

  • 33. Data: 2013-08-26 21:42:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-26 21:37, WOJO pisze:
    > jestem na ZUSie i mam nadzieję,
    > że za 25 lat nie będę żebrał, żeby przeżyć.

    Jak budujesz *swoją* emeryturę, to pewnie nie będziesz. Nie muszę chyba
    pisać, że w ZUSie niczego nie "budujesz"?

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2013-08-26 21:43:07
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    WOJO wrote:

    > I na KRUSie :)
    > Do kiedy będą w Polsce takie przekręty?
    > Do kiedy się da...
    > WOJO

    Dziwisz sie? Przeciez po oplaceniu ZUSu trzeba jeszcze odlozyc cos na
    emeryture...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 35. Data: 2013-08-26 21:43:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-26 21:07, WOJO pisze:
    > I na KRUSie :)
    > Do kiedy będą w Polsce takie przekręty?
    > Do kiedy się da...

    Przekręt z państwowymi emeryturami będzie gdzieś do momentu, jak ludzie
    się zorientują, że unikanie ZUSu wcale nie jest przekrętem.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2013-08-26 22:11:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-26 21:43, Liwiusz pisze:
    > Przekręt z państwowymi emeryturami będzie gdzieś do momentu, jak ludzie
    > się zorientują, że unikanie ZUSu wcale nie jest przekrętem.

    Hehe...
    Jeden gość sądzi się w sadzie pracy (dziwne że pracy) o wydanie mu
    składek. Chce chyba 400 tys. znaczy 40% składki emerytalnej którą
    zapłacił od momentu "kapitału początkowego".
    Mimo że Gwiazdowski tłumaczy że w ZUSie żadnej kasy nie ma a w
    rzeczywistości składki to PODATEK Gość trzyma się nomenklatury którą
    przecież nakazało państwo i chce swoje składki.
    Przecież ma rację. A może jednak wygra? :-)

  • 37. Data: 2013-08-26 22:27:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 26 Aug 2013 22:11:09 +0200 osobnik zwany z napisał:

> [...]
    > PODATEK Gość trzyma się nomenklatury którą przecież nakazało państwo i
    > chce swoje składki. Przecież ma rację. A może jednak wygra? :-)

    zawsze trafiają się idioci, którzy wybierają jedno słowo ze zdania i nie
    przyjmują do wiadomości jego reszty.

  • 38. Data: 2013-08-26 23:23:14
    Temat: Re: ASO :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Aug 2013, Jacek wrote:

    > Pan Zenon pracując na czarno nie płaci podatków i ZUS, a więc Vincent
    > nie jest z niego zadowolony.
    > Właściciel BMW odniósł korzyść w wysokości 900 zł i powinien od tego
    > odprowadzić podatek dla Vincenta.

    Wiesz co?
    Jesteś lepszy od większości tzw. "księgowych" ;)
    Obracam to zdanie dookoła i ciągle wychodzi mi, że masz rację.
    Niekaralność "lewego" zakupu usługi powoduje, że nie ma jak
    schować się pod art.3 ustawy o podatku dochodowym.

    > Dzięki takim naprawom dziura budżetowa powiększyła się o mniej więcej 300 zł.

    A to jest erystyka - bo część tych 300zł Zenon wyda na rynku na towary
    poobkładane podatkami. Niewykluczone że SPORĄ część.
    Z tezy "dziury na 300zł" całkiem niedaleko do wyceny strat producentów
    profi oprogramowania użytkowanego "domowo" :)

    Mnie raczej by martwiło jakby pieniądze właściciela BMW zostały
    wydane za granicą, z powodu niższego VAT w Niemczech na przykład.
    Bo wtedy tak, 300zł jest bezpowrotnie stracone dla budżetu.
    Niezmiernie ubolewam że zdarza mi się coś kupić na eBayu...

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2013-08-26 23:28:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Aug 2013, z wrote:

    > Hehe...
    > Jeden gość sądzi się w sadzie pracy (dziwne że pracy)

    Nie dziwne, to jest skutek stosowania uproszczeń.
    Nie sąd a wydział, i nie pracy a "pracy i ubezpieczeń społecznych"
    zazwyczaj.

    > Przecież ma rację. A może jednak wygra? :-)

    Jakoś to ostatnio przypominano: "państwo rezerwuje sobie
    monopol na przymus" :>

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2013-08-27 01:07:49
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Jacek wrote:

> [...]
    > podatek dla Vincenta. Dzięki takim naprawom dziura budżetowa
    > powiększyła się o mniej więcej 300 zł. Jacek

    A skąd założenie, że pan Zenon pracuje na czarno? Z czapy, czy z
    dupy?

    --
    Deflegmator