  • 11. Data: 2013-08-26 11:22:46
    Temat: Re: ASO :)
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-08-26 06:55, z pisze:
    > W dniu 2013-08-26 01:35, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > No to odwróciłem się i pojechałem postać w
    >
    > Pewnie chciałeś te koła wywarzać. Prawda? :-)

    A potem ten wywar z koła dodać do rosołu;...

    Ludzie, litości dla naszego języka!!

  • 12. Data: 2013-08-26 11:40:57
    Temat: Re: )
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Pacjent Mazda 6 MPS, uszkodzony element (poduszki pod silnik/skrzynię)
    > cena alledrogo ok 400-500 za używki !!! cena w ASO 450zł za oryginał
    > Mazda, 250zł za zamienniki oryginalnie stosowany w serwisie, wszystko nowe
    > z FA .. jak widać zależy to od ASO i od marki/modelu pojazdu.

    Nie...
    Zależy to od sprzedawcy na Alledrogo. Jeden jest normalny i ma normalne
    ceny, a drugi cenę wziął z dupy i jeszcze się obrusza, kiedy zwróci mu się
    uwagę, że nowe są tańsze.
    Sam ostatnio szukałem zbiornika płynu do spryskiwaczy, bo miałem pęknięty.
    Nowy ASO 900 zł, nowy Alledrogo (oryginał !) 240 zł (sprzedawca też pewnie
    do interesu nie dokłada),
    używany na szrocie 300 zł (!), spawanie po samodzielnym wymontowaniu 15 zł.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 13. Data: 2013-08-26 11:53:36
    Od: Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>

    W dniu 2013-08-26 06:55, z pisze:
    > W dniu 2013-08-26 01:35, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > No to odwróciłem się i pojechałem postać w
    >
    > Pewnie chciałeś te koła wywarzać. Prawda? :-)

    Tak, chciałem WYWAŻYĆ. I dalej nie wiem, co do tego ma marka i model.

  • 14. Data: 2013-08-26 12:00:16
    Od: z <...@...pl>

    > Tak, chciałem WYWAŻYĆ. I dalej nie wiem, co do tego ma marka i model.

    Nic. Czasem nowe WYWAŻENIE daje gorszy efekt niż 15 min. pracy (wiem nie
    lekkiej nie każdy lubi ;-) ) na parkingu.
    Rzeczywistość :-)

  • 15. Data: 2013-08-26 12:05:41
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    WOJO nabazgrał(a):

    > Nie...
    > Zależy to od sprzedawcy na Alledrogo. Jeden jest normalny i ma normalne
    > ceny, a drugi cenę wziął z dupy i jeszcze się obrusza, kiedy zwróci mu
    > się uwagę, że nowe są tańsze.

    Tylko na XXX pozycji na Allegro nie było taniej niż podałem.

> [...]
    > pewnie do interesu nie dokłada),
    > używany na szrocie 300 zł (!), spawanie po samodzielnym wymontowaniu 15

    Bo liczą na to że nikt nie pojedzie do ASO bo tam DROGO ... i żerują na
    niewiedzy ludzi.

  • 16. Data: 2013-08-26 12:27:51
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Bo liczą na to że nikt nie pojedzie do ASO bo tam DROGO ... i żerują na
    niewiedzy ludzi.

    Bo w ASO jest rzeczywiście DROGO, co nie zawsze jest równoznaczne z tym, że
    jest także dobrze :)
    Polska to taki dziwny kraj, gdzie z pośrednictwa można lepiej żyć niż z
    produkcji...
    Nie darmo byliśmy "ziemią obiecaną" dla takiego, pewnego narodu.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 17. Data: 2013-08-26 12:29:19
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    m...@i...pl wrote:

    > A który to serwis. Nie bój sie - podaj.

    Nie wiem, do którego dzwonił. Spytać mogę kiedyś przy okazji...

    --
    Deflegmator

  • 18. Data: 2013-08-26 12:29:36
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Nic. Czasem nowe WYWAŻENIE daje gorszy efekt niż 15 min. pracy (wiem nie
    > lekkiej nie każdy lubi ;-) ) na parkingu.

    Rozwiń temat...
    Sam wyważasz na parkingu?
    WOJO

  • 19. Data: 2013-08-26 12:32:09
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > jest. To chore pracować za friko :)

    Zrobił to przy okazji wymiany płynów ustrojowych i amortyzatorów. 2
    minuty kręcenia śrubokrętem dorzucił "gratis".

    --
    Deflegmator

  • 20. Data: 2013-08-26 12:51:25
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    WOJO nabazgrał(a):

    > Bo liczą na to że nikt nie pojedzie do ASO bo tam DROGO ... i żerują na
    > niewiedzy ludzi.
    > Bo w ASO jest rzeczywiście DROGO, co nie zawsze jest równoznaczne z tym,
    > że jest także dobrze :)

    To fakt ale bywają odstępstwa od regułki i bywa taniej niż np. w necie i
    portalach aukcyjnych.