    From: HeniekMogiłko <h...@h...he>
    Subject: Re:
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <jab564$kpb$1@inews.gazeta.pl> <s...@m...org>
    <4ec94f2e$0$5796$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@m...org> <r...@h...he>
    <s...@m...org>
    <c1.01.3SnM6Y$0dX@mike.oldfield.org.pl>
    <jaecne$bum$2@usenet.news.interia.pl> <jaefce$f99$4@node2.news.atman.pl>
    <1chrql867c2oo$.dlg@heniek.he> <s...@m...org>
    Date: Tue, 22 Nov 2011 16:03:02 +0100

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 15:01:31 +0100 (CET), WildS napisał(a):

    > Zima to zima niestety. Na pusto to i na niemieckiej autostradzie ktos
    > moze pod gorke stanąć albo zestaw złozyc jak scyzoryk. Nie unikniesz tego
    > niestety.

    Unikniesz, nie jeździć na pusto ;-) Ale to fracht to nie Twoja robota.

    > 3 w gorach niezbyt przyjemna jest niestety. A dlaczego tam
    > jezdza? Pewnie zalezy skad jada i gdzie maja dostawe. Jak nadloza
    > 30-50km na Lubawke to potem musza drugie tyle np. wracac po czeskiej
    > stronie.

    Bez przesady. Jadą 3 to po czeskiej stronie można sie kierować głównie
    na Mlada Boleslav i dalej Pragę. Czy tu czy tu trzeba przejechac przez
    Turnov. Licząc od Bolkowa )większośc transportu przez przejeżdża przez
    tą miejscowość) to droga przez Lubawke jest jakieś 12-15 kilometrów
    dłuższa. Nawet jadąc 3-ką z północy znaki też kierują na Lubawkę.
    Znaczące nadłożenie drogi byłoby tylko dla kogoś kto by miał strat
    gdzieś na "bliskiej" północy, albo zachodzie Jeleniej Góry, albo punkt
    docelowy w Harrachovie, Tanvaldzie czy Libercu.

    Mając w pespektywie zimową "trójkę" to chyba wolałbym nawet przez Kudowę
    jechać.

    --
    Heniek