  • Data: 2011-11-22 15:22:12
    Temat: Re:
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-22, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Lubisz dyskutować o pewnych kwestiach bez stosownego uzasadnienia
    > i poparcia w faktach (obiektywnych), tylko w oparciu o swoje
    > widzimisię i swoje wrażenia. Pewne kwestie jednak jak najbardziej
    > wymagają stosownego uzasadnienia - szczególnie jak dyskusja
    > tyczy bezpieczeństwa i wpływu pewnych działań ustawowych na nie.

    To sa fakty obiektywne i subiektywne? Hmmm...

    > Zaraz - to Ty możesz sobie pozdrawiać innych (anonimowych
    > motocyklistów), czy pisać, że kogoś tam spotkałeś, a inni nie
    > mogą pozdrawiać na grupie pms zauważonych grupowiczów? Naprawdę nie
    > cierpisz na jakąś manię prześladowczą, czy też rozdwojenie jaźni?

    Ja nikomu nie zabraniam, ot dla mnie to jest zabawne. Bo chyba moze byc
    nie?

    > Nie zarzucam komuś, że naklejki są ze zlotów :) Stwierdziłem tylko,
    > że forma stosowana przez niektórych ma niewiele wspólnego z zasadami
    > tej grupy (co zresztą dzieje się od dawna) i nalepka jako taka straciła
    > sens istnienia. Jak widać każdy może ją sobie zrobić i nalepić. Tylko
    > pytanie po co?

    Bo moze czuje sie jako przynalezny do grupy pl.misc.samochody?

    > Ano nie, tylko że w Twoich teoriach zabrakło właśnie tych PDF-ów z
    > liczbami, a zostało tylko wrażenie i/lub subiektywne obserwacje.
    > Wnioskowanie tylko na podstawie własnych mocno subiektywnych
    > "obserwacji" jest niestety bardzo często fałszywe.
    >
    > To ja jednak wolę "obserwacje" konfrontować z tymu PDF-ami i dopiero
    > wtedy wyciągać wnioski. Wygląda na to, że ja wyciągam wnioski, a Tobie
    > się wydaje...

    Czemu zarzucasz mi subiektywnosc obserwacji? Jaki mialbym sens isc w
    zaparte, ze tak jest skoro jestem zwolennikiem swiatel 24h?

    Nie pisze ustawy zeby robic doktorat czy jest tak czy inaczej, napisalem
    jakie sa moje obserwacji.

    Zdziwie Cie - tez jezdze samochodem, choc mniej i faktycznie motocykle w
    gaszczu swiatel jest dostrzec trudniej (gdy np. jedzie przed
    samochodem). Ale Ty mi zaraz powiesz ze ja slepy jestem.

    --
    Artur
    ZZR 1200