-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
.POSTED!not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re:
Date: Tue, 22 Nov 2011 15:21:07 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 15
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <4ec6cb6c$0$8460$65785112@news.neostrada.pl>
<ja6i54$808$1@usenet.news.interia.pl>
<19vecqwhfw1k6.9f9ppzp7txmf$.dlg@40tude.net>
<s...@n...istnieje>
<jo51yxgtblqs$.14t2ytb8z4h39.dlg@40tude.net>
<jab3e3$fou$1@inews.gazeta.pl>
<x8wvefcts1sj.1j27gecy3a5k8$.dlg@40tude.net>
<jab564$kpb$1@inews.gazeta.pl> <s...@m...org>
<jabbp2$a4e$1@inews.gazeta.pl> <jabcmv$5rm$1@news.mm.pl>
<4ec94f6c$0$5796$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...org>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jadlec$j1m$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jadpi7$3bd$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jag09q$5qm$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<s...@m...org>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jagaf5$4sj$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-75-133-230.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1321971700 8437 89.75.133.230 (22 Nov 2011 14:21:40 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 14:21:40 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415193
[ ukryj nagłówki ]On 2011-11-22, kamil <k...@s...com> wrote:
>
>>> W anglii. Jest po prostu znak "concealed exit" i tyle.
>>> Zreszta na zachodzie na wiekszosci krajowek po prostu jest zakaz
>>> poruszania sie pieszych i czesto tez rowerow.
>>
>> No i to jest ta różnica. Tam gdzie u nas też ich nie ma (czyli na
>> ekspersówkach i autostradach) też wolno jechać szybciej. Niestety nie da
>> się na razie ich wywalić ze wszystkich dróg krajowych i wojewódzkich.
>
> W Anglii można na autostradach jechać szybciej, niż w Polsce? Ciekawostka.
Szybciej niż na pozostałych drogach.
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.11 15:22 AZ
- 22.11.11 15:24 Waldek Godel
- 22.11.11 15:25 Krzysiek Kielczewski
- 22.11.11 15:41 J.F
- 22.11.11 15:41 HeniekMogiłko
- 22.11.11 15:51 Krzysiek Kielczewski
- 22.11.11 16:03 HeniekMogiłko
- 22.11.11 17:05 Artur Maśląg
- 22.11.11 19:32 HeniekMogiłko
- 22.11.11 20:29 Adam Płaszczyca
- 22.11.11 20:33 Adam Płaszczyca
- 22.11.11 22:52 AZ
- 23.11.11 01:27 Adam Płaszczyca
- 23.11.11 08:48 Arek
- 23.11.11 09:01 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=