-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
.POSTED!not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re:
Date: Tue, 22 Nov 2011 14:42:52 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 126
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <4ec6cb6c$0$8460$65785112@news.neostrada.pl>
<ja6i54$808$1@usenet.news.interia.pl>
<19vecqwhfw1k6.9f9ppzp7txmf$.dlg@40tude.net>
<s...@n...istnieje>
<jo51yxgtblqs$.14t2ytb8z4h39.dlg@40tude.net>
<jab3e3$fou$1@inews.gazeta.pl>
<x8wvefcts1sj.1j27gecy3a5k8$.dlg@40tude.net>
<jab564$kpb$1@inews.gazeta.pl> <s...@m...org>
<jabbp2$a4e$1@inews.gazeta.pl> <jabcmv$5rm$1@news.mm.pl>
<4ec94f6c$0$5796$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...org>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jadlec$j1m$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jadpi7$3bd$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jag09q$5qm$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jag71o$opm$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-75-133-230.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1321969515 6465 89.75.133.230 (22 Nov 2011 13:45:15 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 13:45:15 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415175
[ ukryj nagłówki ]On 2011-11-22, Arek <a...@a...pl> wrote:
>>> Pieszy musi mieć świadomość, że łazi przy drodze krajowej, gdzie jest
>>> spory ruch. Na zachodzie się da, więc dlaczego u nas to nie jest
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>> możliwe? A tam wypadków jest znacznie mniej. Więc prawdopodobnie Twój
>>> sposób myślenia jest błędny.
>>
>> Możesz mi wskazać gdzie na zachodzie są drogi z wysokim limitem na
>> drodze z pieszymi i wyjazdami z posesji co dwadzieścia metrów? Nie mam
>> dużego doświadczenia, ale to co widziałem w Holandii i w Niemczech
>> wyglądało inaczej: tam gdzie można jeździć szybko tam nie było
>> pieszych/skrzyżowań/wyjazdów/etc.
>
> Rozmawiasz ze mną czy ze sobą? Bo nie mam pojęcia do czego się tu odnosisz.
Do Twojej poprzedniej wypowiedzi.
>>>> Ogólna tendencja: nacisk jest położony na bezpieczeństwo, od sprawnego
>>>> przemieszczania się są autostrady i ekspresówki. No niestety w budowie.
>>>
>>> Nacisk jest położony na dojenie za FR a nie bezpieczeństwo.
>>
>> Nie myl działań zarządców dróg z działaniami policji i straszników.
>
> Przecież to wpada do jednej kasy. No dobra, SM miejska zgarniała do
> gminy. Zgarniała, bo już nie będzie. Kasa jest na tyle duże, że
> przejmuje to ITD.
SM dalej będzie zgarniać i dalej do kasy miejskiej. Po za tym ponownie:
nie myl działań SM/SG/ITD z działaniami zarządców dróg. To zarządca
drogi ustawia ograniczenia, zmienia układ pasów, rysuje wysepki i tak
dalej.
>>> A drogami
>>> krajowymi również można się sprawnie przemieszczać i o tym pisze. A Ty
>>> musisz zrozumieć, że droga krajowa to nie to samo co lokalna. Tak
>>> nawiasem, na lokalnych jest zwykle mniej ograniczeń. Bo tam nie ma tylu
>>> FR. I jest mniej wypadków.
>>
>> Nie. Tam nie ma takiego ruchu, więc nie ma tylu wypadków. A jak nie ma
>> tylu wypadków to nie ma powodów do stawiania ograniczeń. A ogólne
>> ograniczenia najczęściej są przestrzegane, jest mały ruch - więc nikt
>> tam się z radarem nie wybiera.
>
> Ruch jest ale nie ma tylu wypadków, mimo węższych drug, braku tylu
> ograniczeń i FR. Cud czy co?
Wnioskujesz w niewłaściwą stronę.
>>>>> Teren zabudowany wydłużany jak się da, bo lepiej się kosi na
>>>>> FR. Jak teren zabudowany, to zawsze 50km/h (bardzo rzadko trafia się 70km/h)
>>>>
>>>> Zgoda, ale nie do końca: tam gdzie co kilkaset metrów byłby osobny teren
>>>> zabudowany to średnia prędkość wcale by Ci radykalnie nie wzrosła.
>>>
>>> Dlatego, że jest nadmiarowo rozciągany. Teren zabudowany stawiany jest
>>> nawet tam, gdzie nie ma żadnych budynków. Poza naszymi granicami,
>>> tendencja jest zupełnie inna. Co oczywiście sprzyja bezpieczeństwu. Bo
>>> pieszy wie, że nie jest w terenie zabudowanym i bardziej uważa. Jak
>>> idzie bez odblasków musi się liczyć z mandatem itp.
>>
>> Taa, na pewno bardziej uważa...
>
> A co to powyższe wnosi. Twierdzisz, że w takich niemczech mają więcej
> potrąceń pieszych? Masz na to statystyki? Bo wygląda na to, że
> trollujesz z braku argumentów.
Nie, twierdzę, że pieszy będzie tak samo uważał - bez względu czy w
danym miejscu będzie znak teren zabudowany, czy go nie będzie.
>>> Absolutna bzdura i manipulacja. Ludzie chcą się przemieszczać. Jak im
>>> się to umożliwi to będą to robić tak, że nie będą sobie szkodzić.
>>
>> Bzdura. Na wąskich i krętych drogach zapełnionych traktorami, pieszymi i
>> ruchem lokalnym nie da się szybko i bezpiecznie jeździć, fizyka i
>> biologia nie pozawalają.
>
> Zaraz, zaraz, sam przed chwilą napisałeś, że kierowcy w naszym kraju.
> m.in. i Ty to przestępcy, mający jeden cel: zabijać się nawzajem. To
> dlaczego nie robią tego na drogach lokalnych gdzie nie ma FR, czyli
> konsekwencje są mniejsze.
Nie napisałem, że wszyscy.
>>> U nas
>>> traktuje się kierowców jak przestępców i walczy się z nimi wszelkimi
>>> metodami, efekty są jakie są. Mamy chyba najwyższy wskaźnik
>>> śmiertelności na drogach w EU.
>>
>> I dlatego trzeba niektórych kierowców traktować jak przestępców.
>
> Prymitywizm połączony z debilizmem. Gratuluje. Pytanie pomocnicze,
> dlaczego nie przynosi to rezultatów. A w krajach, gdzie ludzi traktuje
> się jak ludzi, przynosi? Kolejny cud, i kolejny dowód na Twoje trollowanie.
Możesz wskazać w którym kraju pobłażliwie podchodzą do kierowców
radykalnie łamiących ograniczenie w terenie zabudowanym?
>>>>> Te dwie rzeczy wystarczą, aby zwiększyć średnią szybkość co najmniej o
>>>>> 10, a przypuszczam, że da się więcej. I znacznie poprawić bezpieczeństwo
>>>>> na drogach.
>>>>>
>>>>> Pytanie: "po co". Państwo z obecnego stanu czerpie same korzyści.
>>>>
>>>> Jakie niby?
>>>
>>> Żartujesz? Choćby z mandatów i FR. Jak się umożliwi bezpieczną i sprawną
>>> jazdę, nagle ludzie przestaną łamać przepisy, bo nie będzie to potrzebne
>>> (tak się robi na zachodzie). I dochody do budżetu spadną.
>>
>> Wzrosną. Tyle, że nie w postaci mandatów a PIT/CIT/VAT.
>
> A to swoją drogą.
Po za tym działania umożliwiające szybką i bezpieczną jazdę od paru lat
trwają. Tak jak na zachodzie.
> Ale tak jakby odpowiadasz nie w temacie. Znaczy się
> nie czytasz na co odpisujesz, bo chciałbyś sobie trochę po trollować, co
> wielokrotnie udowodniłem.
LOL.
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.11 14:44 Krzysiek Kielczewski
- 22.11.11 14:47 J.F
- 22.11.11 14:52 WildS
- 22.11.11 14:56 Krzysiek Kielczewski
- 22.11.11 14:59 Krzysiek Kielczewski
- 22.11.11 15:01 WildS
- 22.11.11 15:09 kamil
- 22.11.11 15:10 Artur Maśląg
- 22.11.11 15:21 Krzysiek Kielczewski
- 22.11.11 15:22 AZ
- 22.11.11 15:24 Waldek Godel
- 22.11.11 15:25 Krzysiek Kielczewski
- 22.11.11 15:41 J.F
- 22.11.11 15:41 HeniekMogiłko
- 22.11.11 15:51 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz