    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Raspberry Pi Zero i co dalej?
    Date: Thu, 31 Dec 2015 16:46:02 -0600

    Nawiązując do wątku "Oscyloskop i co dalej" :-)))))
    chciałbym się nieśmiało pochwalić że wstąpiłem dziś
    na głupa do sklepu komputerowego w mojej okolicy
    ("Microcenter" w Westmont, IL) i kupiłem "Pi Zero" :-)
    Ostatnia sztuka, widać rozchodzą się jak ciepłe ciastka.
    Rzeczywiście koszt: $5.00 netto, wyszło 5.39 z podatkiem.
    http://www.microcenter.com/product/457746/Raspberry_
    Pi_Zero

    I co teraz? :-) Wiem, że nie ma jeszcze udostępnionych
    schematów online - jak znajdę rozpiskę jego pinów GPIO?
    Chciałbym sobie "pomigać LEDem", a dokładniej
    pomigać tranzystorem sterującym pompką do
    akwarium morskiego :-)

    Czy na tej płytce jest kilka dziurek nigdzie nie podłączonych?
    Innymi słowy, czy da się tam tranzystor w obudowie TO92
    wsadzić bez dodawania dodatkowych płytek uniwersalnych?

    Jakoś nieświeżo się czuję pracować z płytką do której
    nie mam pełnego schematu i rysunku ścieżek w OrCADzie :-)

    Widzę na ich stronie tylko rysunek zwymiarowany mechanicznie.
    Brak dokumentacji elektronicznej - dziwne, bo do Pi 2 są schematy.