  • Data: 2016-01-01 00:06:56
    Temat: Re: Raspberry Pi Zero i co dalej?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:n64bgr$ca1$1@node1.news.atman.pl...

    > Linuxem, w cronie :) Alem doczekał czasów...

    :-)))))

    Teraz tą moją pompką Tunze "migam" 32-bitowym ARM Cortex M0 w 8-nóżkowym
    DIPie przez MOSFETa :-) Zasilam płytkę wprost z gniazda DIN8 pompki
    przeznaczonym do sterownika tej samej firmy. Swoją drogą dawno już takich
    niemieckich gniazd/wtyków nie widziałem w obecnie produkowanym sprzęcie...
    Ale pompka wystawia tam 7V DC, więc głupotą byłoby nie użyć :-) Program tego
    mojego LPC jest prosty:

    10: załącz na 20 sekund ON
    20: wyłącz na 20 sekund OFF
    30: goto 10

    Bardzo ambitne :-)
    Wystarczyłby oczywiście 555, też w 8-DIP, ale nie o to przecież chodzi.

    Wiesz, to jest embeded odpowiednik "Hello World!" spod peceta.
    Taka metoda na poznanie środowiska, pinów, kompilatorów itp.