  • 71. Data: 2020-06-15 21:31:45
    Temat: Re: Rasistowskie znaki drogowe :-)
    Od: z <...@...pl>

    Z socjalistą szkoda mi czasu na dyskusje.

  • 72. Data: 2020-06-15 21:55:51
    Od: z <...@...pl>

    Cała prawda o demokracji Cię zabolała?
    Nie teoria. PRAWDA.

  • 73. Data: 2020-06-15 22:32:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz swieta rację z. Najlepsze jest to że ilość homo nie jest tak duża żeby stanowiła
    trzon wyborców umożliwiający jakiemuś kandydatowi wygranie wyborów różnych. Na
    dodatek jak ktoś jest homo nie znaczy że jest od razu również idiota i poprze
    kandydata obiecującego jakieś rozwiązania dla homo ale kosztem na przykład
    podniesienia powszechnego wieku emerytalnego do siedemdziesięciu lat.

  • 74. Data: 2020-06-15 22:33:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przeczytaj jeszcze raz Budzik swoje komentarze i znajdź jeden poważny błąd jaki
    zrobies. Daje Ci szansę na wyjście z twarzą i nie być ośmieszonym że nie rozumiesz
    tego na co odpowiadasz.

  • 75. Data: 2020-06-15 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przeczytaj jeszcze raz Budzik swoje komentarze i znajdź jeden
    > poważny błąd jaki zrobies. Daje Ci szansę na wyjście z twarzą i
    > nie być ośmieszonym że nie rozumiesz tego na co odpowiadasz.

    Mnie nie osmiesza to ze mogłem popełnic błąd. Jestem tylko człowiekiem,
    w dodatku dosc zajetym.
    Osmieszałoby mnie tylko to gdybym nie umiał przyznac sie do błędu.

    Reasumujac - oddaje ci ta satysfakcje - wytykaj!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 76. Data: 2020-06-15 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > obiecującego jakieś rozwiązania dla homo ale kosztem na przykład
    > podniesienia powszechnego wieku emerytalnego do siedemdziesięciu

    Podobno 3% spoleczenstwa.
    Ale masz racje ze zapewne ta grupa jest niejednorodna, chociaz tobie
    udało sie to grzeczniej ując ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 77. Data: 2020-06-16 11:05:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-15 o 23:59, Budzik pisze:
    > Podobno 3% spoleczenstwa.

    O widzisz.
    To nawet ja się dałem omamić że to pewnie 8-10%
    (i rośnie bo tego da się nauczyć ;-) )
    a w tv robią za 30-40%. ;-)

  • 78. Data: 2020-06-16 12:31:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.06.2020 o 23:59, Budzik pisze:

    > Podobno 3% spoleczenstwa.

    Liczby z dupy wzięte. Przez filogejów, a może i kryptogejów.
    Od zdeklarowanych nie słyszałem, ilu ich jest. W PRL-u w akcji
    "Hiacynt" doliczono się ok. 11 tys. homoseksualistów. Oczywiście
    rozumiem, że o tego czasu homo się rozrodziło, ale żeby aż tak -
    do ponad miliona (3% z 38 mln)? Toż to 10000. procentowy przyrost
    naturalny w tej grupy społecznej w przeciągu 30 lat! No, chyba
    że to wespół w zespół z filogejami.

  • 79. Data: 2020-06-16 18:06:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Liczby z dupy wzięte. Przez filogejów, a może i kryptogejów.

    O ile pamietam, to te 3% przewijalo sie od dawna.
    Zobacz chocby tu
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm

    Mowisz, ze to propaganda ?

    >Od zdeklarowanych nie słyszałem, ilu ich jest.

    A skad mieliby wiedziec ?

> [...]
    >do ponad miliona (3% z 38 mln)? Toż to 10000. procentowy przyrost
    >naturalny w tej grupy społecznej w przeciągu 30 lat! No, chyba

    Albo po prostu pokazuje na ile skuteczna byla milicja, i/lub - na ile
    powszechne bylo ujawnianie sie ... a i to takie w bardzo ograniczonym
    zakresie.

    Choc w sumie ... moze i skuteczna byla ta milicja, skoro znala tych 11
    tys ... bo skad ?

    J.

  • 80. Data: 2020-06-16 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > O widzisz.
    > To nawet ja się dałem omamić że to pewnie 8-10%
    > (i rośnie bo tego da się nauczyć ;-) )
    > a w tv robią za 30-40%. ;-)

    Nigdy nie spotkałem się z takimi liczbami.
    Zawsze słyszałem o 3% przy czym taki procent wychodził z bardzo roznych
    badan.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,