  • 101. Data: 2023-07-26 01:13:19
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    [..]

    > Ło! mój link jest bardziej trendy :]
    >
    > https://youtu.be/xP3dv0VPC0Y?t=141

    W apce w smartfonie (gdziekolwiek jestem, nawet na Karaibach) UWAGA! Bez
    VPN :D mam natychmiastowe powiadomienie "człowiek"
    czy "samochód" lub "człowiek i samochód"/przykład i obrazek do
    kliknięcia z gotowym filmem. Jest to znacznie lepsza opcja niż np: SMS
    alarmu, gdzie czujka zauważyła kota i muszę to sprawdzić jakimś chorym
    logowaniem, które opóźnia akcję/reakcję czy przeglądaniem z zatęchłego
    dysq :) albo podróżą do domu, czy to była fałszywka czy nie.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 102. Data: 2023-07-26 01:28:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.07.2023 o 01:01, io pisze:

    > A nowy mogę czy tylko zdechły?

    Nachuj kontrolować nowy jak jest gwarancja? Nie lepiej odłączyć i
    cieszyć się pojemnością bez pierdolonej kontroli/dojenia?

    W domu sobie postaw i kontroluj jak będzie zjebany to oddasz na
    gwarancji :] a jak będzie ok, to se podładujesz :]

    Jprdl co za zjeb.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 103. Data: 2023-07-26 01:34:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.07.2023 o 01:04, io pisze:

    > Więc mówię, że za pomocą zewnętrznej automatyzacji (np HA) da się to
    > zrobić, ale "telewizory nie mają tego od 50 lat" ani nie mają w ogóle.

    Kurwo gupia. Wystarczy odpowiedni IR/program i masz TV smart w sensie
    użycia starocia bez smart. Jedyny problem to start/standby przy
    staruchach, chociaż te nowe też startują >1min...a minuta to megadługo.
    Musiałbym iść tiptopami po 100 pokojach albo mieć livigroomy po 50m :>

    Chcesz mieć pisiąt TV włączone nonstop?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 104. Data: 2023-07-26 01:45:39
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Uważaj. Piszesz do człowieka, który ciężko kombinował jak zasilić
    > urządzenie nadawczo/odbiorcze z akumulatora w samochodzie, przez 2
    > tygodnie, który musi kontrolować zdalnie i ten akumulator jest na
    > zdechnięciu, zamiast wymienić akumulator lub go odłączyć na czas
    > nieużywania (opcja z podładowaniem odpada).

    A, ten... dlaczego? :D

    Opcja z podładowaniem nie odpada jak samochód stoi na świeżym powietrzu.
    Przez jakiś czas jeździłem z panelem słonecznym pod szybą. Dawał radę
    skompensować normalny pobór prądu przez samochód na postoju (20 mA,
    zgodnie z moimi standardami to nie jest normalny pobór prądu, ale podobno
    wszystkie samochody mają podobny).

    W motocyklu też długo miałem panel słoneczny na kufrze. Teraz wziąłem się
    za elektrykę. Zszedłem z 4 mA do 1 mA. Walczę teraz o ten 1 mA. Nie będzie
    zegarka to nie będzie, trudno.

    --
    Teściowa przyjeżdża w odwiedziny do zięcia i córki. Drzwi oteiera zięć:
    - O, mamusia! A mamusia na długo?

  • 105. Data: 2023-07-26 01:48:27
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Zwykle nie są w ogóle podejmowane i potem ktoś pisze, że od 50 lat
    > wszystko już ma automatyzowane :-)

    A niech będzie automatyka. Ale taka mądra, która faktycznie coś ułatwia.

    Ja się cieszę, że nie muszę patrzeć na temperaturę silnika w samochodzie,
    żeby kliknąć włącznik wentylatora. Cieszę się, że nie mam dźwigni do
    opóźnienia zapłonu (choć akurat w Dieslu byłoby o to trudno). Cieszę się,
    że jak wciskam pedał hamulca, to hamulec sam się zapala i nie muszę
    dodatkowo włączać lampki.

    --
    Zając dowiedział się że jego synowi ktoś w knajpie wybił wszystkie
    zęby. Wchodzi do knajpy i mówi:

  • 106. Data: 2023-07-26 01:51:11
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > Robi się nawet systemy rozpoznawania mowy, którym jąkanie niestraszne.

    A no robi.

    > Jeśli komuś dekoder morsa staje w poprzek od klucza sztorcowego, to
    > winien jest autor dekodera.

    Pewnie jakby zaprząc sztuczną inteligencję, to by nie stawał. Może nawet
    już ktoś zaprzągł.

    > Po przeczytaniu pierwszego zdania pomyslałem, że to jakieś radio do
    > słuchania tak ma.

    No tak, krótkofalarski slang :) Nie, zwykłego radia rzadko słucham.
    Najczęściej puszczam na nim muzykę z mp3.

    --
    Chłopak odprowadza dziewczynę do domu. Ona go pyta:
    - Gdzie następnym razem się zobaczymy?

  • 107. Data: 2023-07-26 01:52:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > za elektrykę. Zszedłem z 4 mA do 1 mA. Walczę teraz o ten 1 mA. Nie będzie

    On to chowa pod ziemią i na myśl PV...czy smartfona z PV to dostawał
    drgawek :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 108. Data: 2023-07-26 01:57:31
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    ptoki (ptoki) <s...@g...com> wrote:

    > Tego nie odnotowalem ale mam wrazenie ze kolejne pokolenia sa niezbyt ogarniete.
    > Znam studentow co nie wiedza co to ping.

    Bo kiedyś do IT szli pasjonaci, a teraz idą ludzie, którzy widzą tam
    ciepłą posadkę z niezłymi zarobkami.

    Miałem kiedyś takiego dotnetowca, któremu zleciłem napisanie krótkiego
    kawałka kodu, który wysłałby konkretne dane binarne w postaci ascii-hex
    (czyli np. litera 'a' jako 61, itd.). Nie wydawało się, żeby zrozumiał,
    ale zabrał się do pracy i po tygodniu dostałem kod, który wysyłał te dane,
    ale w postaci dziesiętnej (czyli zamiast 'a' było 97).

    W toku rozmowy wyszło, że on nie ma bladego pojęcia, co to jest liczba
    szesnastkowa. Nie wie. Nigdy o czymś takim nie słyszał. Programista.

    Inny pytał mnie, jak sprawdzić, czy dany bit jest w liczbie ustawiony.
    Spojrzałem na liczbę szesnastkową, mówię -- trzeci bit tu ma być
    wyczyszczony, a jest ustawiony. Patrzy z szeroko otwartymi oczami i pyta
    "skąd ty to wiesz?". Programista. W CV miał napisane, że jest ekspertem od
    EMV (gdzie operacje bitowe są podstawą).

    Ja wiem, że można czegoś nie wiedzieć i super, jeśli ktoś o to pyta, ale
    to są podstawy. Nie wiem jak ci ludzie przeszli rekrutację.

    --
    Przychodzi blondynka do lekarza a lekarz mówi:
    - Proszę się rozebrać.

  • 109. Data: 2023-07-26 01:59:24
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Programiści w ostatnim czasie bardzo wielu rzeczy nie pojmują,
    > przychodząc po studiach. Ale szybko łapią. Nie przejmowałbym się nie
    > znajomością jakiegoś detalu, to się da nadrobić.

    Najgorzej, jak ktoś właśnie nie łapie. Tłumaczysz i widzisz, że on nie
    łapie. Nie ogarnia. Jak nie ma wiedzy, ale łapie, to nie problem, bo
    szybko nadrobi. Gorzej jak nie ma w głowie hardware, żeby przyswoić sobie
    ten software.

  • 110. Data: 2023-07-26 02:02:51
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Dodam jeszcze rozpoznawanie twarzy z ładną bazą + audio= Dziędobry Panie
    > Listonoszu, cóżto ma Pan dzisiaj do zaawizowania? :D...bo to w pakiecie
    > za grosze.

    To by jeszcze listonosz z tym AI zaczął rozmawiać. Gorzej jakby czegoś je
    nauczył :)

    --
    Nawalony zając wraca po nocy do domu. W pewnym momencie fiknął i
    zasnął. W międzyczasie znalazły go dwa wilki i nie mogąc dojść do zgody