  • 181. Data: 2012-01-19 21:28:18
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-01-19 15:03, Lewis pisze:
    > W dniu 2012-01-18 09:01, Robek pisze:
    >
    > Ciach cały wątek.
    >

    > Taa kłóćmy się którzy są bardziej chujowi a później obudźmy się z ręką w
    > nocniku i głową dupie.
    >
    > Nasz rząd tak naprawdę to marionetka i moze warto zadbać o nasz własny
    > interes samodzielnie? Media mamy już prywatne i w żaden sposób nie są
    > obiektywne, jeszcze internet jako taki jest wolny ale widząc co się
    > dzieje odnośnie SOPA PIPA i ACTA niedługo będziemy mieli w internecie
    > tylko to na co nam zezwolą.

    Nie bój powstanie w razie potrzeby sieć konkurencyjna, stanie się to tak
    samo jak z IRCem, zostaną tam sami fanatycy

    gregor

  • 182. Data: 2012-01-19 21:53:52
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-01-19 21:25, szufla pisze:
    dobre :)

    pewnie, że dobre mało inteligentni ludzie nawet nie potrafią zrobić
    porządnej riposty

    gregor

  • 183. Data: 2012-01-19 21:56:41
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-01-18 12:43, Myjk pisze:
    > Wed, 18 Jan 2012 12:16:03 +0100, gregor

    > No szok w trampkach! Właśnie kumpel wrócił z nart w Alpach.
    > Paliwo 1,80E. To przy dzisiejszym kursie E daje blisko 8 zł.
    > SZOOOOK!

    > Zgadzam się! To wina Tuska, że w ełropie jest drogie paliwo! Trzeba go
    > ukrzyżować, albo wręcz utopić w tym drogim paliwie! To będzie takie
    > bardziej przewrotne, bo na krzyżu to tylko najlepsi wiszą!

    Łykaj TVNowe gówno i czytaj

    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,10996178,W_Pol
    sce_olej_napedowy_najtanszy__Nie_w_przeliczeniu.html

    gregor

  • 184. Data: 2012-01-19 21:59:22
    Od: gregor <g...@s...pl>

> [...]
    > ukrzyżować, albo wręcz utopić w tym drogim paliwie! To będzie takie
    > bardziej przewrotne, bo na krzyżu to tylko najlepsi wiszą!

    Żal normalnie, żal ja mam problem by wyjeździć nadmiar paliwa za 2,3 a
    Ty piszesz do mnie z takim sarkazmem

    gregor

  • 185. Data: 2012-01-19 22:04:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-19 21:17, gregor pisze:

    > Nigdy niemieckiego się nie uczyłem,

    Co ma do tego znajomość niemieckiego? Znaczy jak Polak to już języków
    znać nie można? Dbałość o poprawną pisownię nazw obcych też jest
    niemile widziana?

    > widzę, że jesteś przygotowany na przyjęcie armii wyzwoleńczej

    Widzisz, kiedyś był znany taki żart z granatem zaczepnym. Dziadek
    rzucał i od razu było wiadomo, jakie wojsko idzie. Warto być
    przygotowanym...

  • 186. Data: 2012-01-19 22:09:18
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-01-19 22:04, Artur Maśląg pisze:

    > Widzisz, kiedyś był znany taki żart z granatem zaczepnym. Dziadek
    > rzucał i od razu było wiadomo, jakie wojsko idzie. Warto być
    > przygotowanym...

    ok EOT przynajmniej w kwestii paliwa i cen w Polsce

    chciałem tylko uświadomić jaka jest "prawdziwa" cena na wschodzie bo
    pewnie mało kto pojmuje, że w Polsce jednak nie jest "najtansze" paliwo
    jak to twierdzi Tuskaszenko i mu nie uwierzycie po raz kolejny na słowo
    (pomijając argumetny, że u nas się zarabia więcej niż np. na Białorusi)
    bo w porównaniu z Luxemburgiem, Niemcami itd... wypadamy pod względem
    zarobków 4 krotnie słabiej

    gregor

  • 187. Data: 2012-01-19 22:42:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-19 22:09, gregor pisze:

    > ok EOT przynajmniej w kwestii paliwa i cen w Polsce

    Aha.

    > chciałem tylko uświadomić jaka jest "prawdziwa" cena na wschodzie bo

    Aha. Znaczy wyżej piszesz EOT na ten temat, ale w kolejnym zdaniu już
    kontynuujesz to, co niby EOT-em przerwałeś. Wiesz chociaż co to EOT?

    > pewnie mało kto pojmuje, że w Polsce jednak nie jest "najtansze" paliwo

    Tu sami debile, nie pojmą. Chociaż nie - znajdziesz kilka osób, które
    będą na podobnym poziomie postrzegać rzeczywistość :)
    Ja z racji deficytu intelektualnego tego nie ogarniam, więc mam
    lepiej.

  • 188. Data: 2012-01-19 22:45:43
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-01-19 22:42, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > będą na podobnym poziomie postrzegać rzeczywistość :)
    > Ja z racji deficytu intelektualnego tego nie ogarniam, więc mam

    W woli wyjątku End Of Topic, życzę Tobie paliwa za 10 zł (już nie daleko)

    gregor

  • 189. Data: 2012-01-19 22:56:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-19 22:45, gregor pisze:

    > W woli wyjątku End Of Topic, życzę Tobie paliwa za 10 zł (już nie daleko)

    Widzisz, ja nikomu źle nie życzę z natury, a z Ciebie wyłazi to, o
    czym pisałem wcześniej. Jakoś reklamowanie Białorusi czy Ukrainy
    z racji taniego paliwa też mi nie pasuje.

  • 190. Data: 2012-01-19 23:42:39
    Temat: Re: [OT] ROPA 6,34
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    > Poważnie mówię. Nigdy nie zaszkodzi dbać lepiej o siebie samego i
    > najbliższych niż o samochód.
    > Zacznij od pl.sci.medycyna , sci.med.x i google.
    > Wtedy przynajmniej bedziesz wiedział, czy Twój lekarz stara się Cię
    > wyleczyć.

    A interpretacji zdjęć rentgenowskich i z tomografii to z forum Onetu mam
    się uczyć, czy jednak polecasz gazeta.pl?
    Jak widzę ile tu specjalistów od samochodów, to aż boję się wierzyć w to
    co piszą na grupach o medycynie. ;) Zwłaszcza, że w tym temacie jestem
    zupełnie zielony.
    Swoją drogą już od co najmniej dwóch lekarzy słyszałem, jak to
    przychodzą do niego młodzi, którzy naczytają się w Internecie na forach
    i którym wydaje się, że wiedzą najlepiej i w zasadzie lekarz jest im
    potrzebny do wypisywania recept i skierowań. Nie uogólniam.

    Nie o to mi jednak chodziło - to był tylko przykład. Chodziło mi o
    pokazanie, że nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że jeśli nie podoba Ci
    się czyjaś praca (za którą niektórzy zgarniają sporo pieniędzy), to zrób
    to lepiej. A jak nie potrafisz to nie narzekaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.